عزم جدی برای انتقال مشاغل مزاحم شهری از شهر شیراز وجود دارد

زارعی گفت: کارگروه ویژه برای رفع موانع انتقال صنوف مزاحم شهری به سایت های کارگاهی و خدماتی با محوریت شهرداری شیراز تشکیل می شود و عزم جدی برای انتقال مشاغل مزاحم شهری از شهر شیراز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مسعود زارعی، امروز یکشنبه (17 مهر) در دیدار با رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس گفت: ایجاد بستر مناسب برای انتقال مشاغل آلاینده به خارج از شهر از اولویت های کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیراز است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر شیرازافزود: ایجاد تعامل و همکاری با اتاق اصناف مرکز فارس برای حفظ سلامت شهر و شهروندان را خواستاریم و طبق مصوبه هیئت وزیران ۲۵ شغل در رده مشاغل مزاحم شهری هستند که مسائل و موارد حقوقی انتقال مشاغل مزاحم شهری مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اعلام کرد: کارگروه ویژه برای رفع موانع انتقال صنوف مزاحم شهری به سایت های کارگاهی و خدماتی با محوریت شهرداری شیراز تشکیل می شود و عزم جدی برای انتقال مشاغل مزاحم شهری از شهر شیراز وجود دارد.

زارعی تاکید کرد: تمامی دستگاه های متولی و خدمات رسان، موضوعات کارگروه تخصصی رفع موانع انتقال مشاغل مزاحم را باید بررسی کنند و نظرات کارشناسی این کارگروه زمینه همکاری تمامی دستگاه ها را با کمیسیون بند ۲۰ و شهرداری شیراز برای سامان دهی صنوف و مشاغل مزاحم شهری و تسهیل امور را ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 1221967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha