۱۲۰غرفه در نمایشگاه اسوه بسیج برپا می شود

مجیدی گفت: نمایشگاه اسوه در راستای به تصویر کشیدن گوشه هایی از توانمندی ها و دستاوردهای بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف خدمت رسانی در قالب ۱۲۰غرفه نمایشگاهی از دوشنبه ۱۸مهر تا ۲۵مهر ماه جاری در بوستان ملل ساری دائر است.

عسگر مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، از برپایی نمایشگاه اسوه خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف انتقال تجربه بین رده ها و الگوگیری و الگو پذیری برپا خواهد شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه هرساله ارزیابی از عملکرد پایگاه های بسیج بعمل می آید و پایگاه های برتر در عرصه های خدمت رسانی،‌محرومیت زدایی و ... به عنوان پایگاه موفق معرفی می شوند، افزود:۱۰۹پایگاه از سراسر استان انتخاب شده اند و دستاوردهای بسیج در ۱۲۰غرفه در بوستان ملل ساری به نمایش گذاشته می شود.

 

وی ادامه داد: نمایشگاه اسوه در راستای به تصویر کشیدن گوشه هایی از توانمندی ها و دستاوردهای بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف خدمت رسانی با محوریت نمایش دستاوردهای برتر حوزه ها، پایگاه های نمونه و شاخص استانی و کشوری، انعکاس طرح های برتر کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه اقتصادمقاومتی و نمایش اختراعات و ابتکارات نو و به روز بسیجیان نخبه استان برپا می شود.

 

مجیدی زمان برپایی و بازدید از نمایشگاه را از دوشنبه ۱۸مهر تا ۲۵مهر ماه جاری از ساعت ۹صبح تا۲۱شب اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فردا صبح ساعت ۹و۳۰دقیقه صبح افتتاح می شود.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های بسیج در محلات در راستای امیدآفرینی در جامعه برگزار میشود،‌ یادآورشد: علاقه مندان به بازدید از توانمندی ها و دستاوردهای بسیجیان استان ولایتمدار مازندران در ایام برپایی این نمایشگاه حضور بهم رسانند.

کد خبر 1222003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha