رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه های آبرسانی شهری و روستایی شهرستان جهرم بازدید کرد

رئیس کمسیون عمران و نماینده ی مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی به اتفاق مدیر عامل شرکت آبفا فارس از پروژه های آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان بازدید و روند آبرسانی به مردم را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی جان صادق پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس که به منظور بررسی مسائل مربوط به جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر جهرم و همچنین آبرسانی شهری و روستایی  به شهرستان جهرم سفر کرده بود به اتفاق محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمسیون عمران و  نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، ضمن بررسی پروژه های آبرسانی در حال اجرای این شهرستان به صورت میدانی از تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهر جهرم و ایستگاه های پمپاژ تصفیه خانه ی آب این شهر بازدید کرد.

وی در همین راستا از مجموعه آبرسانی موردک که به منظور آبرسانی به ۱۷ روستای این شهرستان در حال اجراست دیدن کرد و به تسریع در عملیات اجرا تأکید کرد. دکتر صادق پور در ادامه ی این سفر با حضور در مجتمع مسکونی سامان شهر جهرم از شبکه ی جمع آوری و چگونگی ارائه ی خدمات جمع آوری و انتقال فاضلاب این مجتمع نیز بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

وی از روستای «حسین آباد قبله» و همچنین روند حفر چاه در منطقه «محمدآباد» و «تله کوهک» شهر جهرم نیز دیدن کرد و ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در خصوص حفر چاه مناطق «تله کوهک» و «محمدآباد»، اظهار امیدواری کرد تا با اتخاذ تدابیر لازم و اصولی ، آبرسانی به مردم روستای «حسین آباد قبله» تحت پوشش امور آبفا این شهرستان قرار بگیرد.

در حاشیه این بازدیدها صادق پور طی مذاکراتی با رضایی کوچی، نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین محلی برای رفع برخی مشکلات موجود در اجرای طرح های جدید آبرسانی شد و نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص پیگیری جهت تامین اعتبارات مورد نیاز  قول مساعد داد و ضمن قدردانی از شرکت آبفا فارس بر ضرورت اجرای به موقع پروژه ها تاکید کرد.

کد خبر 1222004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha