نمایش «میشوسوزوکی» به جنگ و دفاع مقدس با منظری متفاوت می پردازد

گروسی گفت: نمایش «میشوسوزوکی» به جنگ و دفاع مقدس با منظری متفاوت می پردازد و ضمن اینکه در لحظاتی اشک مخاطب را درمی آورد اما عمده نمایش دارای فضایی مفرح و شاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، اصغر گروسی، امروز یکشنبه (17 مهر) با اشاره به اجرای نمایش «میشوسوزوکی» در جمع خبرنگاران گفت: این نمایش که  کاری از واحد نمایش حوزه هنری فارس است، چراغ تئاتر را در شیراز روشن نگه داشته است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس افزود: نمایش «میشوسوزوکی» از ساعت 18 و 30 دقیقه ۱۶ تا ۲۶ مهر در سالن «استاد لایق» مجموعه تئاتر شهر شیراز به روی صحنه رفته است  و این نمایش سال گذشته توانست 16 جایزه کسب کند.

نویسنده و کارگردان نمایش «میشوسوزوکی» اضافه کرد: در این نمایش به جنگ و دفاع مقدس با منظری متفاوت پرداخته می شود و ضمن اینکه در لحظاتی اشک مخاطب را درمی آورد اما عمده نمایش دارای فضایی مفرح و شاد است.

وی تاکید کرد: محمد امین محمدی، مریم دهقانی، مهدی دلال و رضا گردپور به عنوان بازیگر و شمیم عارفان و نرگس امیدپور در مقام منشی و مدیر صحنه در این نمایش فعالیت کرده اند و ابوالفضل فیجان، دستیار کارگردان و سیدحسین حسینی و محمدحسین زیتون، نور و صدای کار و امید زارع، کیان معطری و علی امن زاده عوامل صحنه هستند.

گروسی اعلام کرد: سه ماه در فضای اداری حوزه هنری فارس و با همدلی و سعه صدر همکاران این مجموعه، تمرین های نمایش انجام شد.

کد خبر 1222019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha