پیامبر اسلام (ص) پدر همه امت است/ ملت ایران با اتحاد و انسجام خود از شرایط سخت عبور می کند

آیت الله اعرافی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانستند و نمی‌توانند عظمت و پیشرفت ایران را ببینند، گفت: ملت ایران با اتحاد و انسجام خود می‌تواند از این شرایط سخت عبور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله «علیرضا اعرافی» امروز (یکشنبه ١٧ مهر) در جشن میلاد رسول اکرم (ص) و گرامیداشت هفته وحدت که با حضور علمای شیعه و سنی در مسجد جامع آق‌قلا برگزار شد، گفت: پیامبر اسلام (ص) پدر همه امت است و همه مذاهب اسلامی در شعاع آن سراج منیر قرار دارند.

 

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: بهترین نظام و تئوری و اندیشه‌ها برای سعادت بشر توسط اندیشه های اسلامی و الهی مطرح شده و با همه تحولات عالم سازگار است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران  یکی از نشانه‌های کامل بروز دین اسلام است و همه دشمنان اسلام تلاش می کنند چراغ دین ارائه شده از سوی ایران را خاموش کنند.


آیت الله اعرافی اظهارداشت: دنیا و مستکبران متحیر و با خشم به اتفاقات ایران و پیشرفت‌های کشور نگاه می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از چهار دهه پرچم رسالت رسول خدا (ص) را در دست دارند، گفت: این کشور با این پرچم جنگ و تحریم و ترور و توطئه‌های گوناگون را تحمل کرده است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: بیش از ۲۰۰ کانال به تبلیغ علیه ایران مشغول است و میلیاردها چشم و گوش به طور مداوم انقلاب ایران را زیرنظر دارند.

 

وی گفت: پیشرفت کشور باعث شده تا دشمنان جنگ ترکیبی و پیچیده‌ای را علیه نظام آغاز کنند.

 

آیت الله اعرافی با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانستند و نمی‌توانند عظمت و پیشرفت ایران را ببینند، افزود: ملت ایران با اتحاد و انسجام خود می‌تواند از این شرایط سخت عبور کند.

 

کد خبر 1222060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha