متولیان فرهنگی جریان ناهنجاری های اجتماعی را متوقف کنند

محمدی کیا گفت: متولیان نهادهای فرهنگی جریان ناهنجاری های اجتماعی را با ارائه برنامه موثر متوقف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی محمدی کیا بعد از ظهر روز یکشنبه(17 مهرماه) در نشست شورای اداری شهرستان تیران و کرون با اشاره به اغتشاشات و جریانی که نسل جدید با آن همراه شدند، اظهارداشت: دستگاه های فرهنگی و آموزش و پرورش ماموریت مهمی در آگاهی بخشی و ارتقا سواد اجتماعی دارند.

 

فرماندار تیران و کرون افزود: متولیان نهادهای فرهنگی جریان ناهنجاری های اجتماعی را با ارائه برنامه موثر متوقف کنند و مانع از فرصت سازی برای دشمن بشوند.

 

وی ادامه داد: مدیریت فضای مجازی و بهره گیری از فرصت های رسانه ای برای جهاد تبیین مانع از فریب و تحریف خواهد شد و کوتاهی در این مسیر برای دشمن فرصت سازی می کند.

 

محمدی کیا، آگاهی داخلی را در توقف جریان دشمن مهم خواند و اذعان داشت: نظام سلطه از نقاط مغفول مانده و ارائه برنامه های ضد فرهنگی برای تحقق برنامه های خود استفاده می کند و باید نسبت به آن متولیان امر هوشیار باشند.

 

وجه مردمی و صبورانه نیروی انتظامی در برخورد با مردم

 

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی و اتفاقات اخیر گفت: نیروی انتظامی دارای روحیه مردمی بوده و صبورانه نسبت به دغدغه های اجتماعی و برخورد با آحاد جامعه رفتار می کند.

 

به گفته فرماندار تیران و کرون، این یگان نظامی برای تامین امنیت تمام ظرفیت و توان خود را بکار گرفته و در حوادث اخیر مظلوم واقع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مشارکت و همکاری مردم و نهادهای امنیتی و نظامی با پلیس امنیت را برای کشور فراهم کرده و در هفته فراجا از تلاش های آنان تجلیل می شود.

 

در این جلسه از خانواده شهدای نیروی انتظامی و رئیس پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون تجلیل شد.

کد خبر 1222066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha