نخستین برنامه پنج ساله حوزه های علمیه کشور در ١٠٠٠ شاخص تدوین شده است

آیت الله اعرافی گفت: نخستین برنامه پنج ساله حوزه های علمیه کشور با ۴۲ محور، ۳۰۰ هدف و حدود یک هزار شاخص و برنامه تدوبن شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله «علیرضا اعرافی» شامگاه امروز (یکشنبه ١٧ مهر) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به خصوص در سال‌های اخیر، پایگاه‌های فرهنگی، مراکز و حوزه های علمیه اهل سنت در اقصی نقاط کشور توسعه یافته است.
 

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به تحصیل  علوم دینی و فقهی چندین هزار طلبه اهل سنت در بیش از یک هزار حوزه علمیه در استان‌های کشور، افزود:  توسعه مراکز علمی اهل سنت، بیانگر رویکرد تمدنی انقلاب اسلامی ایران و نگاه و اندیشه وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در کشور است.

 

آیت الله اعرافی ادامه داد: نخستین برنامه پنج ساله حوزه های علمیه کشور با ۴۲ محور، ۳۰۰ هدف و حدود یک هزار شاخص و برنامه تدوبن شده است


وی، حوزه های علمیه کشور را تولید کننده تئوری انقلاب اسلامی خواند و اظهارداشت: این مراکز علمی باید با راه‌اندازی رشته‌های متعدد، علمای بزرگ تربیت کنند و پاسخگوی نیازهای نسل جوان و جامعه امروز باشند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تاکید کرد: طلاب حوزه های علمیه باید مطالبه گر، پاسخگو، هدایتگر و در تراز انقلاب اسلامی باشند تا پاسخگوی نیازها باشند.

 

 

کد خبر 1222110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha