جشن‌های هفته وحدت در مساجد گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از برگزاری جشن‌های هفته وحدت در مساجد گیلان به‌ویژه مساجد غرب استان خبر داد و گفت: ایجاد اختلاف بین تسنن و تشیع و دامن زدن به اختلافات قومی و جناحی حربه دشمن جهت نفوذ در جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام « محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک هفته وحدت و با اشاره به هراس دشمن از وحدت میان جوامع اسلامی گفت: استکبار جهانی وحدت مسلمانان را مانعی برای رسیدن به اهداف شومش می‌داند و با تحریک تعصبات نژادی و فرقه‌ای درصدد اختلاف افکنی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه ایجاد اختلاف بین تسنن و تشیع  و دامن زدن به اختلافات قومی و جناحی حربه دشمن جهت نفوذ در جوامع اسلامی است اذعان کرد: پرداختن به اختلافات و مسائل تفرقه انگيز موجب به هدر رفتن سرمايه‌ها و استفاده دشمن از اين اختلافات و نفوذ آنان به درون جامعه اسلامی می‌شود.

 

مدیر ستاد فهمای گیلان از برگزاری جشن‌های هفته وحدت در مساجد گیلان به‌ویژه مساجد غرب استان خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح تلاوت قرآن کریم، انتشار بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره شخصیت پیامبر مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت در شبکه‌های اجتماعی و نیز تولید متن، دل نوشته، عکس، نقاشی، شعر و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری نشست سیاسی و بصیرت افزایی، سخنرانی در مساجد از جمله برنامه‌های کانون‌های مساجد استان گیلان در هفته وحدت است.

 

وی با بیان اینکه هموطنان اهل سنت کشور در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حضور فعال داشته و شهدای بسیاری تقدیم اسلام کرده‌اند اذعان کرد: ديدار با خانواده‌های شهدای اهل سنت به منظور دلجويی و تفقد از آنها از جمله ویژه برنامه‌ها است.

 

رضوانی‌نژاد از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وحدت در غرب گیلان که اهل تسنن و تشیع با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند خبرداد و اظهارکرد: بازديد از كانون‌ها و كتابخانه‌های مساجد اهل سنت، ديدار و گفتگو با منتخبين كانون‌های مناطق سنی نشين، تجليل و تقدير از فعالان و برادران اهل سنت عضو كانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ديدار با ائمه جمعه اهل سنت از جمله برنامه‌های هفته وحدت در مساجد استان است.

 

کد خبر 1222159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha