شرکت نوجوانان مسجدی عضو کانون «دوستان ‌آسمانی» در اردوی سینما

گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان ‌آسمانی» با حضور در سینما جهرم به تماشای یک فیلم سینمایی نشستند.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم، اردوی سینما ویژه نوجوانان مسجدی گروه «مالک اشتر» این کانون فرهنگی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: بچه های مسجد در این اردوی فرهنگی، به تماشای انیمیشن «پسر دلفینی» جدیدترین فیلم اکران شده در سینمای شهرستان جهرم پرداختند.

 

وی با اشاره به استقبال بچه های مسجد از این رویداد فرهنگی، بیان کرد: این برنامه با حضور نوجوانان و جوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

گواهیان همچنین هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد صمیمیت بیشتر میان بچه های مسجد و ترغیب و تشویق آنها به فعالیت های سالم فرهنگی و هنری شد.

وی با اشاره به اکران فیلم ویژه بچه های مسجد در گروه «مالک اشتر» در این کانون فرهنگی هنری، اظهار کرد: پخش فیلم سینمایی در «سینما کانون» امشب نیز ویژه بچه های مسجد انجام می شود و مسجدی ها می توانند پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به تماشای فیلم بنشینند.

 

به گزارش شبستان، «پسر دلفینی» یک انیمیشن سینمایی تولید سال ۱۳۹۹ محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

 

خلاصه این انیمیشن بدین شرح است: «هواپیمایی در دریا سقوط می‌کند؛‌ یک دلفین (سفید) به همراه مادرش (نانا) نوزاد انسانی (پسر دلفینی) را در دریا پیدا می‌کند و از او مراقبت می‌کنند؛ سر انجام پسر دلفینی بزرگ می‌شود و بعداز اینکه متوجه می‌شود که او یک انسان است به دنبال پیدا کردن مادرش از دریا خارج شده و راهی جزیره می‌شود.

 

او توسط ناخدا مروارید نگهداری می‌شود؛ پسر دلفینی در مسابقه جمع‌آوری مروارید شرکت می‌کند و توسط دزدان دریایی که برای بی‌بی زار کار می‌کنند، دزدیده می‌شود.»

کد خبر 1222172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha