تضعیف نیروهای مسلح، مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می کند

سردار ناظری گفت: تضعیف نیروهای مسلح مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می کند و همکاران ما در روزهای اخیر در اقصی نقاط کشور با حضور شبانه روزی خود و با تدبیر و شجاعت از امنیت و سلامت مردم دفاع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردارعبدالرضا ناظری، دوشنبه( 18 مهر) در مراسم رژه یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته ملی فراجا به ماموریت های پیچیده این نیرو اشاره و تصریح کرد: به دلیل اینکه همرزمان ما در صحنه ها با مردم سر و کار دارند و بعضاً شاهد موج سواری معاندین هم هستیم.

 


 

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه به همین دلیل باید نیروهای شجاع و در عین حال با تدبیر در صحنه باشند؛ اظهار کرد: اگر غیر از این باشد خسارت هایی به بار آورده و ماموریت آن ها را خدشه دار می کند.

 

 

 

وی با بیان اینکه ماموریتی در فراجا وجود ندارد که یگان ویژه در کنار همکاران خود در پلیس های تخصصی اجرای ماموریت نکند؛ ادامه داد: در همه طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی که محور اصلی عملکرد ما در طول سال است، یگان ویژه حضور دارند و در همه ماموریت ها و مناسبت های ملی و مذهبی نقش آفرینی می کنند.

 

 


 

سردار ناظری با افزودن این مطلب که در ماموریت اربعین و رزمایش عظیم حسینی، یگان ویژه محور اصلی در مرزها برای تامین نظم و امنیت بیش از 4 میلیون زائرامام حسین علیه السلام بود؛ به نقش آفرینی یگان ویژه در تامین امنیت مسابقات فوتبال هم اشاره کرد.

 

 


 

وی ماموریت ذاتی یگان ویژه را دفاع از آرامش مردم، تامین نظم و انضباط، دفاع از امنیت و ... دانست و گفت: در روزهای اخیر که همه معاندین، سلطنت طلب ها و منافقین پای کار آمده و با یک بهانه در جامعه آشوب گری کردند، این یگان مقتدر به صحنه آمد.

 

 

 

فرمانده نیروی انتظامي استان کرمان متذکر شد: تضعیف نیروهای مسلح مردم را در مقابل اراذل و مجرمین بی پناه می کند و همکاران ما در روزهای اخیر در اقصی نقاط کشور با حضور شبانه روزی خود و با تدبیر و شجاعت از امنیت و سلامت مردم دفاع کردند.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه یگان ویژه در حوادث و بلایای طبیعی یار و یاور مردم گرفتار است؛ اظهار کرد: یگان ویژه محدود به کرمان نیست و در بسیاری از ماموریت ها آماده جانفشانی و حضور در نقاط مختلف کشور است و هر کجا از ایران اسلامی نیاز باشد، دلاوران یگان ویژه نقش آفرینی می کنند.
 

 

 

سردار ناظری در پایان اعلام کرد: امروز با همرزمان عزیزمان عهد می بندیم برای آرامش و آسایش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و جانمان را فدای امنیت و آرامش مردم می کنیم.

کد خبر 1222207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha