برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن اوقاف استان مرکزی

حجت الاسلام دهقانی از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم اقاف و امور خیریه به صورت آفلاین (ضبط تصویری) خبر داد.

حجت الاسلام «حسن دهقانی» با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: 6 خواهر و 6 برادر در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ در این دوره شرکت دارند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی با اشاره به اینکه ضبط تصویری مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور این 12 نماینده برگزار می شود، افزود: این مرحله از مسابقات در روز سه‌شنبه، ۱۹ مهر ماه از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به صورت ضبط تصویری با حضور ناظران اجرایی و اساتید حفظ (استاد راهنما) از سوی مرکز قرآنی سازمان اوقاف و همکاری اداره کل اوقاف استان انجام می‌شودف ادامه داد: در این مرحله از مسابقات مسعود اکبری، حافظ کل و دارنده مدرک درجه یک حفظ تخصصی قرآن به عنوان هادی حفظ بخش آقایان و فهیمه جفرسته، حافظ کل و استاد حوزه و دانشگاه نیز به عنوان هادی حفظ بخش بانوان و حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان و شکوفه صباغی، حافظ کل به عنوان ناظر این مرحله از مسابقات از سوی سازمان معرفی شدند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: نسترن محمودی رشته قرائت تحقیق، عادله شیخی و شیما احمدی در رشته ترتیل، زینب مهدوی‌نکو در رشته حفظ کل و شیما مهرآبادی و هانیه قناتی در رشته حفظ 20 جزء این مسابقات شرکت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد:  محمدرضا اکبری در رشته قرائت تحقیق،  محمد شریفی و محمد محمدی در رشته قرائت ترتیل، ابوذر کرمی و رضا نادی در رشته حفظ کل و مرتضی سعیدی نیز در رشته حفظ ۲۰ جزء این دوره از مسابقات شرکت دارند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه فایل های ضبط شده به مرکز ارسال می شود و  داوری مرحله مقدماتی به صورت پخش فایل‌های ضبط شده متسابقان در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت: مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز به صورت حضوری اواخر دی ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1222210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha