وزیر صمت برای کنترل بازار لوازم التحریر اقدامی نکند/مجلس از ابزارهای نظارتی استفاده می کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا بودن قیمت لوازم التحریر گفت: وزیر صمت برای کنترل بازار اقدامی انجام ندهد قطعا مجلس از ابزارهای نظارتی مان نظیر تذکر و سوال استفاده می کند.

روح الله متفکر آزاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به افزایش قیمت لوازم التحریر گفت: بنده با وزرای صمت و آموزش و پرورش در این باره یعنی در مورد گرانی لوازم التحریر صحبت کردم که وزیر صمت گفت ما مشکل تولید نداریم چرا که به تولید خوب پرداخته ایم که بنده تاکید کردم که مشکل کنترل بازار داریم و منتظر پاسخ وزیر هستیم که چرا بازار لوازم التحریر کنترل نشده است که به اینجا رسیده ایم؟

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خانواده های با سطح درآمدی متوسط و قشر ضعیف برای تامین لوازم التحریر فرزندانشان دچار مشکل هستند و نمی توانند آن را تامین کنند البته بخشی از بحران را با کمک خیرین سچری کردیم ولی با این قیمت ها و دست فرمان نمی توان ادامه داد و باید وزیر صمت برای کنترل بازار لوازم التحریر ورود جدی داشته باشد.

 

وی در مورد ارایه یارانه توسط وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش توان مالی برای دادن یارانه ندارد و باید در بودجه 1402 این را ببینیم که یارانه به آموزش و پرورش دهیم که مقدمات کار را فراهم کند.

 

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر همچنان این وضعیت ادامه داشته باشد به وزیر صمت تذکر مکتوب خواهم داد و اگر پاسخ لازم را دریافت نکنم طرح سوال را مطرح می کنم.

 

 

کد خبر 1222232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha