ابرقدرت ها به دنبال ایجاد تفرقه قومی و مذهبی در جهان اسلام هستند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ابرقدرت ها برای اینکه استیلای خودشان را بر جهان ادامه دهند، تنها راهشان ایجاد تفرقه مذهبی و قومی در جهان اسلام است.

حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به هفته وحدت گفت: وحدت یکی از ضرورت های جامعه اسلامی ماست، هرچه جلوتر می رویم به این وحدت بیشتر نیاز داریم چرا که ابرقدرت ها برای اینکه استیلای خودشان را بر جهان ادامه بدهند تنها راهشان ایجاد تفرقه مذهبی و قومی در جهان اسلام است.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی وحدت بخش در جهان اسلام است و از ابتدا پرچم وحدت اسلامی را برداشته است. علمای بزرگ ما از گذشته همانند شیخ شرف الدین جبل عالمی، علامه امینی، مرحوم آیت الله بروجردی و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همه مدعی و منادی وحدت جهان اسلام هستند.

 

وی ادامه داد: حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین نشان می دهد که ما حمایت از مسلمانان جهان در برنامه مان است. هم از فلسطین سنی و هم از لبنان شیعی حمایت کرده ایم و از مسلمانان در کشورهای یمن و عراق حمایت کرده ایم و هرچه جلوتر می رویم این احتیاج و نیاز به وحدت مثل نیاز به آب حیات در جامعه اسلامی بیشتر می شود.

کد خبر 1222239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha