هفته وحدت  نماد وحدت همه مردم جهان در ادیان مختلف است

حجت الاسلام دوستیان ،هفته وحدت را نماد وحدت همه مردم جهان در ادیان مختلف، برافراشتن پرچم عدالت و برابری و خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه ی دشمن دانست.

حجت‌الاسلام حسن دوستیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به اینکه وحدت میان مسلمانان و اتحاد بین فرقه های اسلامی امری لازم و ضرروی است،گفت: این هفته فرصتی بسیار مغتنم برای بهره‌گیری از سیره متعالی پیامبر اکرم (ص) در راستای همبستگی مسلمانان جهان در برابر دشمنان اسلام است .این هفته پیام آور همدلی و برادری و همبستگی و اتحاد بین جامعه مسلمین  است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین،افزود:وحدت میان شیعه و سنی باعث می شود تا جهان اسلام مقابل قدرت های استکباری پیروز شود.برادران و خواهران شیعه و سنی در ایران اسلامی، زندگی مسالمت آمیز خود را بر محور عدالت و انسان دوستی تنظیم کرده اند و وحدتی جاودانه میان آنها وجود دارد، انسجامی که نه به معنای شیعه شدن سنی، یا سنی شدن شیعه، بلکه به معنای ایستادگی آنان در برابر دشمنان اسلام، بر مبنای برادری و اخوت اسلامی است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی با احترام به مذاهب و اعتقادات مذهبی، به الگویی برای سایر کشورهای اسلامی تبدیل شده است و هفته وحدت نیز فرصتی بی نظیر برای نشان دادن اتحاد و انسجام جهان اسلام است که در این میان دانشجویان می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

 

حجت  الاسلام دوستیان ،تصریح کرد: گرامیداشت هفته وحدت، پیام صلح و دوستی برای همه و فرصتی بسیار مغتنم برای بهره‌گیری از سیره متعالی پیامبر اکرم (ص) در راستای همبستگی مسلمانان جهان در برابر دشمنان اسلام است  و  در این هفته روح اخوت اسلامی در پیکره اجتماع، بیش از پیش زنده، جاری و ساری است تا تاکیدی بر ضرورت همبستگی و یکدلی جهان اسلام خصوصا در این برهه زمان باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین،اظهار کرد: مسلمان ها برادر یکدیگرند و هفته وحدت از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول ، پیام بسیار خوبی برای تمام جهان اسلام دارد و جهان اسلام از این هفته باید  استفاده بزرگی کند و بیدار شود و متوجه حرکات مرموزانه دشمنان اسلام شود زیرا امروز دشمن در تلاش هست که بین مسلمانها تفرقه بیندازد .

 

 

کد خبر 1222257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha