آیت الله «سید حسن عاملی» در جشن‌های مناطق اهل تسنن عنبران و هشتجین حضور یافت

آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همزمان با آغازین روز هفته وحدت در جشن های مناطق اهل تسنن عنبران و هشتجین حضور یافت و این ایام را به اهالی و مسئولان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همزمان با آغازین روز هفته وحدت در جشن های مناطق اهل تسنن عنبران و هشتجین حضور یافت و این ایام را به اهالی و مسئولان تبریک گفت.

 

«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان نیز در این دیدارها حضور داشتند و در بین اهالی این شهرها به مسائل و مشکلات نیز رسیدگی کردند.

 

 

آیت الله «سید حسن عاملی» در این مراسم ضمن توجه جدی مسئولان به مسئله اختلاف افکنی دشمنان، گفت: دشمنان تلاش می کنند تا با ایجاد تفرقه در بین اقوام و مذاهب کشور را ناامن و ناآرام نشان دهند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل چرایی حوادث اخیر را نیز ناشی از موفقیت جمهوری اسلامی در سطح بین الملل دانست و تصریح کرد: استکبار از ایران قدرتمند می ترسد و تلاش می کنند حوادث اخیر را مردمی نشان دهد در صورتی که مردم هیچ یک از هنجارشکنی ها اخیر را قبول ندارند.

 

کلنگ زنی طرح و پروژه های عمرانی در شهر عنبران و تاکید بر رفع محرومیت های مناطق اهل تسنن از دیگر برنامه های جنبی با حضور مسئولان در این مناطق بود.

 

«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران، تاکید کرد: تلاش برای رفع محرومیت های منطقه عنبران نمین در زمینه های زیرساختی و اقتصادی و تکمیل پروژه های این مناطق از جمله برنامه های حمایتی دولت سیزدهم است.

 

کد خبر 1222280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha