لازمه استحکام دین و شریعت وحدت و انسجام مسلمانان است

حجت الاسلام پورآرین گفت: استحکام دین و شریعت، معلول وحدت و انسجام مسلمانان است، از همین رو دشمن برای ضربه زدن به اسلام به دنبال ایجاد تفرقه است.

حجت الاسلام «یوسف پورآرین» در گفت وگو خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: هفته وحدت یکی از یادگارهای مهم و با ارزش امام خمینی (ره) است و پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه باهم برادر هستند .

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: استحکام دین و شریعت، معلول وحدت و انسجام مسلمانان است، از همین رو دشمن برای ضربه زدن به اسلام به دنبال ایجاد تفرقه است.

 

وی عنوان کرد: انسجام همه مذاهب اسلامی و اعتقاد راسخ به این باور امری ضروری است و در این راستا گرامیداشت هر چه با شکوه تر برنامه‌های هفته وحدت در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام پورآرین تصریح کرد : با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل گرفتن یک وحدت در بین مذاهب اسلامی بودیم و خوشبختانه با وجود سنگ اندازی و توطئه‌های دشمنان، روز به روز شاهد تقویت وحدت و برادری در بین مذاهب اسلامی در کشور هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امید است با گرامی داشتن بیش از پیش این هفته فرخنده و اعیاد مبارک میلاد رسول اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) و با تلاش بیشتر در تبیین نقش وحدت، کشور ایران همیشه سرآمد تحرکات علمی و فرهنگی در تمام جهان باشد.

کد خبر 1222281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha