سلیمی گفت:حفظ قرآن از راه‌های بالا بردن معنویت جامعه است و باید در کنار توجه به مفاهیم و مضامین آیات انجام شود.

پیمان سلیمی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن ،گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت اشاعه فرهنگ انس و حفظ قرآن کریم در میان طلاب و تربیت مربیان کارآمد و توانمند در این زمینه وهمچنین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در پرداختن به این امر دوره تربیت مربی قرآن در استان برگزار می‌شود .

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه ،افزود: قرآن به‌عنوان یکی از دو امانت پیامبر اکرم (ص) از جانب پروردگار، راهنما و زینت‌بخش زندگی بشر بر روی زمین بوده‌است. حفظ قرآن کریم به‌عنوان کلام باری تعالی، همیشه در دین اسلام جایگاه ویژه و ارزشمندی داشته است. به‌طوری که در احادیث و روایات مختلف از ائمه اطهار بارها به آن تاکید شده‌است.

 

وی خاطر نشان کرد:قرآن کریم به‌عنوان چراغ راهنمای بشریت، در همه‌حال پیشروی زمان بوده و از این‌رو فضیلت‌های بی‌شماری برای حفظ آیات نورانی آن عنوان شده است.

 

سلیمی با اشاره به هدف از برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن ، تصریح کرد:این دوره با هدف شناسایی و تربیت نیرو‌های مستعد در استان به‌منظور تدریس در دوره‌های آموزش حفظ قرآن برگزار می‌شو دکه با برگزاری این دوره مربیان با فنون و روش‌های نوین علمی و تخصصی تدریس و آموزش حفظ قرآن همچنین روش‌های جذب علاقه‌مندان به حفظ قرآن آشنا می‌شوند.

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه ،در پایان با اشاره به زمان برگزاری این دوره،گفت: زمان ثبت‌نام و برگزاری دوره نیمه دوم آبان‌ماه جاری خواهد بود.

کد خبر 1222282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha