نقش موثر انقلاب در آماده سازی جهان برای ظهور حضرت مهدی(عج)

آیت الله عبادی با بیان اینکه فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایجاد آمادگی جهان برای ظهور امام زمان(عج) است، گفت: صاحب اصلی این انقلاب اسلامی خود خداوند متعال است و هر وقت اتفاقی رخ می دهد سیلی از طرف خداوند بر صورت دشمن زده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۱۸ مهر) در دیدار با اعضای شورای سیاست گذاری و پشتیبانی بنیاد مهدویت اظهار داشت: مهم ترین موضوع آمادگی جهان برای پذیرش عدالت که مصداقش از جهت میدانی وجود حضرت مهدی(عج) است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سرود سلام فرمانده گفت: این سرود مثل موج از شرق تا غرب طی یک فاصله کوتاه در بر می می گیرد و این نشان دهنده آماده شدن بشر است.

 

وی با بیان اینکه بشر از ظلم و ستم و استبداد به تنگ آمده است، افزود: در اربعین حسینی به عنوان مظهر عدالت دیدید که از کشورهای مختلف و اشخاص با ادیان گوناگون مانند موج در آن هوای گرم شرکت کردند که نشان می دهد جهان به این سمت در حال حرکت است.

 

آیت الله عبادی در خصوص نهم ربیع الاول عنوان کرد: با یک اشاره ای مردم به صورت خودجوش در جشن های این روز شرکت کردند و آمادگی جهانی به نمایش گذاشته شد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن از سال های قبل به دنبال کارشکنی و دشمنی برای مقابله با ظهور امام زمان(عج) است، ادامه داد: دشمن در بُعد منفی این مسئله را به خوبی درک کرده است و باید به این قضیه توجه بسیاری داشته باشیم.

 

وی در ادامه بیان داشت: منابع غنی و کثیری با دلایل عقل و نقل در زمینه ظهور امام زمان(عج) وجود دارد و باید در قالب های مختلف برای ورود نسخه های درسی در دانشگاه ها و آموزشگاه ها طرحی امیدوارکننده و کارشناسی شده برنامه ریزی شود.

 

آیت الله عبادی با توجه به اینکه فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایجاد آمادگی جهان برای ظهور امام زمان(عج) است، افزود: در روایات مختلف اهل تسنن و اهل تشیع به این موضوع اشاره شده است و انقلاب اسلامی نیامده است که کار حضرت مهدی(عج) را انجام دهد و در باب خودش کاری پیش می برد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: در موضوع زمینه سازی بحث نمایشی به درد نمی خورد و باید به مسئله اجرا توجه کنیم یعنی در معادلات جهان باید در میدان اثر بگذارد و معادلات جهان را تغییر دهد و اکنون با وجود همه فتنه ها شاهد تغییر معادلات جهانی هستیم.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست دشمن را زمین گیر کند، ادامه داد: آن اسرائیلی که چند کشور عربی را ظرف ۶ روز از پا در آورد و رجز می خواند امروز سربازان آن با یک اولتیماتوم سیدحسن نصرالله فرار می کنند.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: انتظار به معنای صحیحش نیازمند تقویت نظام جمهوری اسلامی است و دولت در جهت پیاده کردن قانون اساسی و منویات مقدس جمهوری اسلامی و به کارگیری افراد آگاه و متخصص باید خود را تقویت کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: ما وقتی منتظر هستیم که بر روی مسائل مرتبط با ظهور امام زمان(عج) سرمایه گذاری و این زمینه سازی را آماده کنیم و باید به انتظار خود جنبه عملی دهیم.

 

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در دنیا خاطرخواهان بسیاری دارد، ادامه داد: به این دلیل که طبع انسانی و الهی و فطرت بشری این افراد برانگیخته است.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: در بهترین شرایط امروز قرار داریم و صاحب اصلی این انقلاب اسلامی خود خداوند متعال است و هر وقت اتفاقی رخ می دهد سیلی از طرف خداوند بر صورت دشمن زده می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: این فتنه ها برای بیدار شدن باید باشد و اگر این فرصت های مناسب را بسوزانیم مرتکب گناه بزرگی شده ایم.

 

کد خبر 1222355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha