لزوم حمایت از بنیاد مهدویت/ معارف امام زمان(عج) ترویج شود

حجت الاسلام کمیلی با اشاره به اینکه بنیاد مهدویت یک سمن مردمی است و اعتبارات دولتی و خاصی ندارد، گفت: درخواست داریم از محل اعتبارات فرهنگی استان خراسان جنوبی جهت ترویج مهدویت و اقامه نماز اقداماتی حمایتی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین کمیلی امروز (۱۸ مهر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در نهم ربیع الاول با همت مهدی یاران و مردم جشن بیعت در شهرستان بیرجند برگزار شد.

 

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی ادامه داد: در حاشیه برگزاری این جشن مردم از زحمات نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کردند و نشان دادند که قدر امنیت و نیروهای انتظامی را می دانند.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی مهدوی عنوان کرد: این دوره آموزشی ۱۲۰ ساعته است و در مرحله ثبت نام قرار دارد؛ امیدواریم دانشگاه ها همکاری لازم برای برگزاری این دوره داشته باشند چرا که این دوره ها سبب آموزش اساتیدی در زمینه مهدویت خواهد شد.

 

حجت الاسلام کمیلی در ادامه گفت: دوره تربیت مربی مهدویت و آموزش کتاب نگین آفرینش برای حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد و در بحث خواهران این آمادگی وجود دارد که در آموزشگاه ها از ظرفیت آنان استفاده شود.

 

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با بیان اینکه بنیاد مهدویت یک سمن مردمی است، افزود: این بنیاد اعتبارات دولتی و خاصی ندارد و حمایت مجموعه استان از این بنیاد بسیار خوب است و با کمک مجموعه استان می توانیم برنامه های مهدویت را اجرایی کنیم.

 

وی در ادامه بیان داشت: درخواست داریم از محل اعتبارات فرهنگی استان خراسان جنوبی جهت ترویج مهدویت و اقامه نماز اقداماتی صورت گیرد و همه یک همت ویژه ای داشته باشیم و اگر آشنایی مردم با مهدویت افزایش می یافت شاهد اتفاقات اخیر نمی بودیم.

 

حجت الاسلام کمیلی با تاکید بر همت ویژه جهت آشنا کردن مردم با مهدویت گفت: باید تلاش کنیم تا مردم بیش از گذشته با امام زمان (عج) آشنا شوند و در ترویج معارف امام زمان(عج) بیش از گذشته باید کار کنیم.

 

 

 

کد خبر 1222369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha