اقدامات سازمان بازرسی استان را تحسین می کنم

آیت الله حسینی گفت: اقدامات سازمان بازرسی را تحسین می کنیم و این سازمان باید در حوزه های مختلف به صورت جدی وارد شود تا همه مسائل در مسیر قانون قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (18 مهر ماه) در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های این سازمان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده بسیار مهم در دوران معاصر است که با بالندگی و شکوفایی توطئه های استکبار را نقش بر آب کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان این انقلاب و نظام از همان ابتدا به هر بهانه ای تلاش می کردند که نظام را به زانو در بیاورند و همه توان خود را برای ناکارآمد نشان دادن نظام به کار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به هر بهانه ای در صدد ایجاد مشکل برای کشور و انقلاب هستند، ادامه داد: حادثه فوت خانم «مهسا امینی» نیز بهانه ای برای دشمنان بود، زیرا هزاران نفر در کشورهای غربی به صورت بی رحمانه قتل عام می شوند ولی هیچ یک از سیاست مداران و حتی رسانه های آنها به این موضوعات نمی پردازند.

آیت الله حسینی یادآور شد: این نشان می‌دهد که نظام آرمان ها، اهداف و نیت شوم استعماری دشمنان را به چالش کشیده و تلاش می کنند تا با ایجاد ناامنی و اغتشاش نظام و انقلاب را با مشکل مواجه کنند که به فضل الهی و با حضور مردم توطئه های آنها خنثی می شود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه در نظام اسلامی باید اعتماد عمومی مدنظر همگان باشد، خاطرنشان کرد: اقدامات سازمان بازرسی را تحسین می کنیم و این سازمان باید در حوزه های مختلف به صورت جدی وارد شود تا همه مسائل در مسیر قانون قرار گیرد.

وی نهادینه شدن قانون گرایی در جامعه را یک ضرورت دانست و افزود: اگر قانون گرایی در همه امورات نهادینه شود و جامعه، ادارات و نهادها قانونی عمل کنند، بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

آیت الله حسینی ضمن تأکید بر اینکه بازرسی‌ها و رصد فعالیت ها باید بیشتر و محکم تر باشد، اظهار کرد: سازمان بازرسی در کنار سایر نهادهای نظارتی باید فعالانه عمل کند تا شاهد تساهل و قانون گریزی در جامعه نباشیم.


 

***«محمدمهدی صالحی»، مدیرکل سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان از این سازمان، به تشریح عملکرد سازمان بازرسی استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت.

کد خبر 1222385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha