فضای مجازی کشور باید همانند توان نظامی مقتدر شود

سردار ملکی با تاکید بر اینکه قدرت مجازی کشور باید همچون توان نظامی قدرتمند و مقتدر شود، گفت: متاسفانه شاهد فعالیت مجازی دشن علیه نظام هستیم، جوانان انقلاب اسلامی بصیر و فرهیخته هستند و نباید اجازه بدهیم تحت تأثیر دشمن در فضای مجازی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار عبدالله ملکی امروز(۱۸مهر) در همایش تجلیل از ایثارگران تأمین اجتماعی استان با گرامیداشت هفته فراجا و تبریک هفته وحدت با اشاره به رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس،اظهار کرد: ایثارگران درس معرفت، عشق و ایثارگری را در هشت سال دفاع مقدس آموختند و به نسل امروز می‌آموزند.

 

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه برای رسیدن به پیروزی باید قدرت خودشناسی و دشمن شناسی را تقویت کنیم، افزود: دشمن در نبرد حق و باطل در حوزه‌های مختلف جنگ نرم و نیمه سخت و سخت با نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه می‌کند که  بالاتر از همه آنها جنگ تحمیلی بود.
 

 

سردار ملکی با بیان اینکه دشمن نمی‌دانست ملت ایران پای انقلاب هست و از ارزش های اسلام دفاع می کند، گفت: بزرگترین واکنش دشمن این نبرد نظامی بود و ادامه خواهد داشت.
 

 

وی با بیان اینکه جنگ با جمهوری اسلامی از 23 بهمن 57 شروع شده است، ادامه داد: از همان موقع در کردستان به کلانتری‌ها و ژاندارمری‌ها حمله کردند و اوج حملاتشان حمله به پادگان مهاباد بود. 
 

 

سردار ملکی با اشاره به فعالیت گروهک های دموکرات، کومله، رزگاری و خبات، بیان کرد: 21 گروه در کردستان بر علیه جمهوری اسلامی  فعالیت‌های نظامی، سیاسی و تبلیغی داشتند و ما با قدرت خدا، ائمه، عاشورا، قرآن، معرفت و شناخت عمیق خدا و پیامبران و ولی فقیه و عاشورا دشمن را شکست دادیم.
 

 

وی با عنوان اینکه دشمن در بررسی‌ها و ارزیابی‌های خود ما را قابل شکست دانست در حالیکه به اعتقادات مردم، ایمان، خدامحوری، ولایتمداری توجه نکرد، ادامه داد: دشمن به حضور مردم نیز توجه نکرد.
 

 

سردار ملکی با بیان اینکه برای حفظ حریم انقلاب باید در میدان باشیم، بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به همت جوانان تأکید کرد و گفت: دشمن جوانان ما را مورد هدف قرار داده است و با ایجاد جنگ روانی با تمام توان با ما در جنگ است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 17 هزار شهید ترور، خاطرنشان کرد: باید جنایت های دشمنان و کومله‌ و منافقین را به جوانان تبیین کنیم.
 

 

سردار ملکی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ریشه دارد و خون شهدا به پای این انقلاب ریخته شده است، تصریح کرد: رشادتها و جانفشانی‌های جانبازان شیمیایی را باید به جوانان بازگو کنیم.
 

 

وی با بیان اینکه جوانان در فضای مجازی غوطه ور هستند، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در بعد نظامی و سیاسی، دانش بنیان و... حرفی برای گفتن دارد و باید در فضای مجازی نیز با قدرت وارد شویم.
 

 

سردار ملکی با بیان اینکه شبکه‌های اینترنشنال و منافقین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند، بر لزوم بصیرت افزایی در بین جوانان تأکید کرد و افزود: جوانان انقلاب اسلامی بصیر و با معرفت و فرهیخته هستند و نباید اجازه بدهیم تحت تأثیر دشمن در فضای مجازی قرار بگیرند.
 


وی با تأکید بر اینکه مسئولین و بویژه آموزش و پرورش وظیفه روشنگری و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی را دارند، بیان کرد: امروز فضای رسانه دارای اهمیت است و باید در این حوزه به جوانان آموزش بدهیم و سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای مردم و بویژه دانش آموزان را بالا ببریم.
 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه کومله با رمز مهسا امینی برای براندازی نظام دست به آشوبگری و اغتشاشات زد، تصریح کرد: دشمن دلسوز ملت ایران نیست و این بار نیز به هدف خود نخواهد رسید و ما همیشه پیروز هستیم چراکه با خدا هستیم و به خدا توکل کردیم و راه سرخ شهادت را ادامه می‌دهیم.

کد خبر 1222386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha