اغتشاشات کور دشمنان راه به جایی نخواهد برد/ برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان واقعیت ها را برای نسل جوان تبیین کنیم

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه برای مقابله با جنگ شناختی، ترکیبی و نرم دشمنان واقعیت ها را برای نسل جوان تبیین کنیم، گفت: اغتشاشات کور دشمنان راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز (۱۸مهر) در یادواره شهدای فراجا فرماندهی انتظامی استان ایلام، با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد(ص)، اظهار کرد: موقعی که نماز می خوانیم باید شکر خدای را به جای بیاوریم که توفیق پیدا کردیم که در محضر خدا سر تسلیم و تعظیم فرود بیاوریم.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»  با بیان اینکه در جلسه ای  که  به یاد و نام شهدا برگزار می شود حضور پیدا می کنیم، باید قدردان شهدا که یک تکلیف الهی است باشیم و در برابر خانواده شهدا وظیفه داریم، شهدای ما در جایگاه رفیعی قرار گرفتند و فراتر از تصور ماست.

 

وی با بیان اینکه وقتی که در برابر پرودگار عالم قرار می گیریم از خداوند می خواهیم که ما را به راه راست هدایت کند، افزود: مطیع خدا و پیامبر خدا(ص) همراه کسانی است که خدا به آنان نعمت داده است، شهدا همراهان خوبی هستند، شهدا در ردیف پیامبران الهی و صدیقین قرار می گیرند که این هم از فضل الهی است.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: ما در نماز دعا می کنیم خداوند متعال ما را در راه کسانی که قرار دهد که به آنان نعمت داده است، عظمت شهدا در یک جایگاهی است که فراتر از تصور ما هستند و این زنده بودن شهید را ما درک نمی کنیم و عالم برزخی شهدا با دیگران متفاوت است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه همه ما رفتنی هستیم اما شهادت مرگ تاجرانه است، ابراز کرد: شهدا به جایی رسیده اند که مرگ را با آغوش باز می پذیرند، رضا و بهشت الهی را می بینند و فتخار بزرگی برای پدر و مادر است که فرزندی را تربیت کنند که در مسیر شهادت گام بر دارند.

 

وی با اشاره به اینکه آن لحظاتی که شهید به شهادت می رسد مانند کسی است که در هوای گرم شربت خنک می نوشد، گفت: عروج معنوی و لذت معنوی و جایگاه عالی خداوند برای شهدا تعیین کرده است.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه دنیا محل گذر است، حوادثی که در کشور  رخ می دهد طبیعی است، اما امتحان الهی هستند، یادآور شد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، ملت و  این نظام مقدس را آماج تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی قرار داده اند که این تهاجمات، نشان از پویای و پیش برندگی انقلاب اسلامی و تاثیری است که در دنیا دارد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی ما بی تاثیر بود دشمنان کاری نداشتند، افزود: دشمنان چشم دیدن ثمرات خون شهدا را ندارند و آخرین تیرها را به سمت انقلاب رها می کنند ولی باید بدانند که اغتشاشات کور اینها راه به جایی نخواهد برد.

 

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی آنقدر است که آمریکا می داند و قدرت رویارویی  با جمهوری اسلامی را ندارد، یادآور شد: امروز همه ما وظیفه داریم در جنگ نرم، شناختی و ترکیبی که دشمنان بر علیه نظام اسلامی به راه انداخته اند، واقعیت ها را تبیین کنیم.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه دشمن واقعیت ها را وارونه جلوه می دهد، گفت: امروز باید  به فرزندانمان بگوییم که در زمان ؤزیم منحوس پهلوی، آمریکایی ها ما را انسان حساب نمی‌کردند و حق توحش از ما می گرفتند.

 

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به بهترین شکل کشتی انقلاب را هدایت می کند و دشمنان به طور قطع در زباله دان تاریخ قرار خواهند گرفت، ابراز کرد: سرنوشت کدخدای دهکده جهانی، همان است که برای رقیب او اتخاد جماهیر شوروی روی  خواهد داد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  تصریح کرد: کشور ما متعلق به امام رضا(ع) است، کشور ما کشور امام زمان(عج) است، خون شهدا محافظ کشور ما است و‌ مکر می شود دشمن ثمره و برکت خون شهدا را تغییر دهد.

 

امام جمعه ایلام با با بیان اینکه این سعه صدر رهبری ماست که اجازه برخورد جدی با فریب خوردگان و خود فروختگان را نداده است، افزود: اینها که شعارشان نترسید نترسید ما همه با هم هستیم،معلوم هست چه هستند، کسانی که با آتش زدن نماد عفاف و حجاب بخواهند انقلاب را  به براندازی بیاندازند، هیچ غلطی نمی توانند بکنند چرا که کشور و انقلاب ما حاصل خون شهداست.

 

وی با اشاره به اینکه این صبر نظام برای بصیرت افزایی و  آگاهی جامعه ماست، خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب به سرعت برای رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی پیش می رود و جمهوری اسلامی در رقابت با برترین قدرت های دنیا جلوتر خواهد افتاد و از آنها سبقت خواهد گرفت.

کد خبر 1222404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha