بنگاه‌های اقتصادی آبادان و خرمشهر مسئولیت های اجتماعی خود را در قبال این ۲ شهر انجام دهند

رضایی کوچی بر ضرورت انجام مسئولیت های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی آبادان و خرمشهر تاکید کرد و گفت: انتظار داریم بنگاه‌های اقتصادی کمک کنند تا وضعیت شهری در آبادان و خرمشهر در بحث معابر، فاضلاب و اماکن ورزشی تغییر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، محمدرضا رضایی کوچی امروز دوشنبه (۱۸ مهر) در آئین عملیات اجرایی تکمیل طرح‌های فاضلاب شهرهای آبادان و خرمشهر، از اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای عملیات طرح های نیمه تمام عمرانی کشور خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح های نیمه تمام آغاز شده اما هنوز به سرانجام نرسیده‌اند لذا مجلس به دنبال ظرفیت‌های جدید برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در کشور است.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از این طرح‌ها را باید به بخش خصوصی واگذار کنیم افزود: بخش دیگر را نیز باید از طریق تهاتر نفت با پیمانکاران واجد شرایط و قدر واگذار و یا از طریق ماده ۵۶ تسهیلات بانکی تکلیف طرح‌های نیمه تمام را روشن کنیم.

 

وی از بررسی لایحه مشارکت عمومی خصوصی برای واگذاری طرح‌های عمرانی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خبر داد و تصریح کرد: این برای این است تا اطمینان خاطری به سرمایه گذاران برای بازگشت سرمایه خود در طرح‌های نیمه تمام داده شود.

 

رضایی کوچی بر ضرورت انجام مسئولیت های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی آبادان و خرمشهر تاکید کرد و ادامه داد: انتظار داریم بنگاه‌های اقتصادی کمک کنند تا وضعیت شهری در آبادان و خرمشهر در بحث معابر، فاضلاب و اماکن ورزشی تغییر کند.

 

وی شبکه آب آشامیدنی آبادان و خرمشهر را فرسوده خواند و خاطر نشان کرد: اگر قرار است خیابان‌های این ۲ شهر بهسازی شوند اول باید شبکه آب بهسازی شود.

 

کد خبر 1222411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha