۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به روستاهای شیروان هزینه شد

مدیر شرکت گاز شیروان گفت: طی ۶ ماهه امسال، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شرکت برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان هزینه شد و تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

«خداوردی اکبرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: عملیات گازرسانی امسال به طول هزار و 500 متر شبکه گاز برای روستای رشوانلو از توابع بخش مرکزی و مرزبانی خیرآباد واقع در بخش قوشخانه منطقه مرزی شهرستان صورت گرفته که اینک تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

 

 مدیر شرکت گاز شیروان با بیان اینکه با گازرسانی به روستای رشوانلو 40 خانوار مشتمل بر 100 نفر جمعیت از نعمت گاز برخوردار شدند، عنوان کرد: در این مدت 12 کیلومتر توسعه شبکه گازرسانی اجرایی شده و 310 انشعاب گاز  مربوط به شهر و روستا در ساخت و سازهای جدید منزل و سایر موارد و اخذ 700 اشتراک انجام شده است.

 

اکبرزاده با اشاره به فصل پاییز و زمستان و اقدامات انجام شده برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان در این حوزه خاطرنشان کرد: این شهرستان 40 ایستگاه گاز دارد که در 6 ماهه امسال توسط همکاران این شرکت، تعمیرات ایستگاه های تقلیل فشار گاز برای فصل زمستان جهت استفاده از گاز پایدار صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد روستاهای این شهرستان گازدار شده است، تصریح کرد: شهرستان شیروان ۶۲ هزار و ۸۵۷ مشترک گاز دارد که از این تعداد ۴۳ هزار و ۴۳۵ مشترک شهری و ۱۹ هزار و ۴۲۲ مشترک روستایی هستند، همچنین طول شبکه گازرسانی این منطقه هزار و 150 کیلومتر است که 35 هزار علمک دارد.

 

 

کد خبر 1222463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha