۱۰۵ نقطه حادثه خیز در محورهای اصلی و فرعی لرستان شناسایی شد

شیروانی گفت: تاکنون ۱۰۵ نقطه حادثه خیز در محورهای اصلی، فرعی و روستایی لرستان شناسایی و ۵۰ نقطه با هدف کاهش حوادث رانندگی اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مرتضی شیروانی» امروزدر آیین تکریم از فرهنگ یاران ایمنی و دهیاران نمونه ترافیکی لرستان در سخنانی، اظهار داشت: حذف نقاط حادثه خیز جاده ای در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: تلاش برای کاهش حوادث جاده‌ای یک دغدغه ملی بوده و در این راستا همدلی و همراهی پلیس، دستگاه‌های متولی و مسوولان ارشد استانی و ملی ضروری است.

 

وی ادامه داد: نقش دهیاران در ایمنی تردد روستایی مهم است و باید در شناسایی عوامل تصادف و جلوگیری از تجاوز به حریم راه، آموزش و فرهنگ سازی ایمنی با پلیس و راهداری همکاری بیشتری داشته باشند.

 

شیروانی ادامه داد: رفع نقاط پر خطر در محورهای روستایی باتوجه به شرایط خاص استان از نظر جغرافیایی و هزینه بالای احداث راه در مناطق کوهستانی، ضروری است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: تاکنون ۱۰۵ نقطه پر تصادف در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان شناسایی و نسبت به آشکارسازی و اصلاح بیش از ۵۰ نقطه اقدام شده است.

 

شیروانی اظهار کرد: برای اصلاح تمام این نقاط و ارتقای ایمنی راه‌های استان نیازمند همکاری مسئولان استان در پیگیری و تخصیص اعتبارات هستیم.

کد خبر 1222506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha