۴۵۴ کانون فرهنگی هنری در مساجد چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند

مظاهری با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۴۵۴ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «محمدرضا مظاهری» در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که به مناسبت گرامیداشت ۱۹ مهر سالروز بیانات رهبر انقلاب در خصوص کانون های مساجد با حضور کارکنان ستاد استان برگزار شد، اظهار داشت: هم افزایی و همبستگی ویژه ای در بین کانون‌ها و مساجد چهارمحال و بختیاری وجود دارد و هیچ جدایی بین این دو مرکز نیست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، اثرگذاری و نقش کانون‌ها در جامعه را غیر قابل انکار دانست و تصریح کرد: هدف فعالان در این حوزه کار برای رضای خدا است.

 

وی ابراز کرد: از ابتدای طرح توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین عزتمندان تاکنون ۱۵ مرحله و در سال ۱۴۰۱ در سه مرحله بسته های گوشت متبرک قربانی بین عزتمندان استان توزیع شده و در روز عید غدیر خم تعداد هشت هزار پرس غذا بین مردم بخش بازفت از شهرستان کوهرنگ با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه سمت خدا توزیع شده است.

 

مظاهری به مسئولیت دبیری اجرای ویژه برنامه های ستاد بزرگداشت دهه کرامت با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرده و افزود: در سال ۱۴۰۱ ویژه برنامه های متنوعی با گستره بالاتر و بیشتر از سال های قبل در استان انجام شد که استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های فعال در اجرای ویژه برنامه های ستاد بزرگداشت دهه کرامت در کشور بوده است.

 

وی به کسب رتبه های برتر کشوری کانون های مساجد استان اشاره و تصریح کرد: کانون «نسیم صبا» لردگان در رشته سرود و کانون «انصارالمهدی» گوجان در رشته نمایش رتبه های برتر کشوری را کسب کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شش ماهه دوم سال نیز با اجرای ویژه برنامه های آموزشی با محوریت این کانون ها به سمت تحقق طرح های «هر کانون، یک گروه سرود» و «هرکانون، یک گروه نمایش» خواهیم رفت.

 

کد خبر 1222511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha