ضرورت ترویج فرهنگ وحدت در جامعه

حجت الاسلام زاهدی پور گفت: باید در سایه قرآن، سنت و سیره رسول اکرم (ص)، وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم و مجال از تفرقه افکنیِ بیگانگان بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور امروز در هفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم دره با تبریک فرارسیدن هفته وحدت ضمن تاکید بر متمرکز بودن برنامه ها گفت : فرهنگ وحدت باید در جامعه ترویج و تبیین شود، به همین جهت باید برنامه های متنوع با شادی مشروع ایجاد کرد.

 

امام جمعه شهرستان خرم دره خاطرنشان کرد: باید در سایه قرآن، سنت و سیره رسول اکرم (ص) وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم و مجال از تفرقه افکنیِ بیگانگان بگیریم.

 

فرماندار شهرستان خرم دره اقدام تاریخی و مهم حضرت امام (ره) در نام گذاری هفته وحدت را گامی بسیار مهم در رسمیت دادن به مقوله وحدت در نظام جمهوری اسلامی دانست.

 

مهدی مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خر م دره و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در حاشیه این برنامه ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهارداشت : وحدت شیعه و سنی در کشور ما ریشه در عقلانیت دینی و تبعیت از ولایت فقیه دارد و ابتکار نامگذاری هفته وحدت، خنثی کننده بسیاری از توطئه ها بوده و خواهد بود.

کد خبر 1222545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha