ندای تفرقه فقط در کلام دشمنان شنیده می شود

افندی مرادی گفت: ندای تفرقه در بین اقوام و مذاهب فقط از سخنان دشمنان شنیده می شود و ملت ایران باید مراقب این فتنه ها باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، افندی «سید یاور مرادی» در آئین تجلیل از 140 فعال قرآنی کانون های مساجد اهل تسنن شهر عنبران همزمان با میلاد پیامبر نور و رحمت (ص) و هفته وحدت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد محمد رسول الله (ص) گفت: پیامبر مکرم اسلام (ص) همه نوجوانان و جوانان را تلاوت و قرائت قرآن کریم دعوت کرد و عمل به آن نشان از عمل به سیره پیغمبر (ص) است.

 

امام جمعه عنبران تصریح کرد: از ابتدای انقلاب امام خمینی (ره) و امروز نیز مقام معظم رهبری موکدا بر حفظ وحدت و برادری در بین اهل تشیع و تسنن تاکید داشته اند و باید به این نصایح به خوبی عمل شود.

 

وی اعلام داشت: ندای تفرقه در بین اقوام و مذاهب فقط از سخنان دشمنان شنیده می شود و ملت ایران باید مراقب این فتنه ها باشند.

 

افندی مرادی یادآور شد: کسانی که در بین اقوام و مذاهب تفرقه افکنی می کنند مزدور دوشمنان هستند و باید این عوامل برخورد جدی شود.

 

امام جمعه عنبران اضافه کرد: همه گروه های اسلامی اختلاف افکنی را حرام شرعی می داند و این مسئله حجت را برای همه تمام کرده است.

کد خبر 1222578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha