عیدانه‌ی اهالی مسجد صاحب‌الامر(عج) برای محرومان محله نبرد

حجت‌الاسلام ماجدی از تعامل مطلوب اهالی مسجد صاحب‌الامر(عج) با کلانتیر ۱۳۲ محله نبرد خبر داد و گفت: برگزاری جشن ولادت پیامبر(ع) و امام صادق(ع) و رسیدگی به محرومان به این مناسبت توسط توسط مسجدی‌ها انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمد ماجدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، ۱۹ مهر ماه مسجد صاحب الامر (عج) (واقع در تهران، خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی) برگزار شد، اظهار کرد: حجت الاسلام سید محمود مصطفوی در این مراسم درباره اهمیت امنیت در قرآن و تبیین ابعاد مختلف جنگ رسانه ای دشمن در آشوب های اخیر سخنرانی کرد.

 

امام جماعت مسجد صاحب الامر (عج) افزود: تعامل خوبی میان اهالی مسجد صاحب الامر(عج) با کلانتری 132 نبرد وجود دارد و در برقراری نظم و امنیت در برگزاری اجتماعات مذهبی و انقلابی و ملی همچون راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و اجتماع فاطمیون در محله نبرد، اهالی این مسجد با پلیس تعامل بالایی دارند. هر سال حداقل دو بار فرمانده کلانتری 132 نبرد همراه با نیروهای تحت امر خود به این مسجد می آیند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مسجد صاحب الامر (عج) برای بزرگداشت هفته وحدت نیز برنامه های خوبی تدارک دیده است، گفت: جشن بزرگ میلاد پیغمبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه، 21 و 22 مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در این مسجد برگزار می شود. حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی منتظری سخنران این مراسم است.

 

ماجدی تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه مسجد صاحب الامر (عج) به مناسبت هفته وحدت و به صورت ویژه به ۱۰ زوج، ۲۰ میلیون تومان وام پرداخت می کند. این صندوق در ماه حداقل به ۷۰ نفر از دو تا ۱۰ میلیون تومان وام پرداخت می کند. ضمن اینکه به طور متوسط همه ساله کمک هزینه درمانی به ۵۰ نفر پرداخت می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خیریه مسجد صاحب الامر (عج) همچنین به مناسبت هفته وحدت ۳۰ بسته ارزاق میان نیازمندان و ۱۵ کارت هدیه را میان روحانیون و طلاب توزیع می کند. برپایی ایستگاه صلواتی و آذین بندی محله نبرد از برنامه های دیگر مسجد صاحب الامر (عج) به مناسبت میلاد پیامبر اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) است.

کد خبر 1222587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha