لزوم رونق‌بخشی کانون‌های مساجد برای مقابله با دشمن

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، باید در جهت رونق‌بخشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گام برداریم و مسائل فرهنگی مساجد را در دست بگیریم چرا که این مسئله، بهترین و بُرَنده‌ترین سلاح برای مقابله با دشمن است.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با اشاره به فرارسیدن سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جایگاه و نقش پراهمیتی دارند که باید اهتمام بیشتری به آنها داشته باشیم.

 

امام جمعه موقت اندیمشک افزود: لازم است در راستای منویات مقام معظم رهبری، در جهت رونق‌بخشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گام برداریم و مسائل فرهنگی مساجد را در دست بگیریم چرا که این مسئله، بهترین و بُرَنده‌ترین سلاح برای مقابله با دشمن است.

 

وی ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم اذعان کرد: در قرآن، اصول و استدلال‌های روشنگر مسیرها وجود دارد و کانون‌های مساجد نیز باید به ابزارهای مختلف و مفید در راستای استدلال‌های لازم مجهز باشند.

 

حجت‌الاسلام محمدیان با بیان اينکه در جریان اغتشاشات اخیر، برخی جوانان و نوجوانان حضور داشتند تصریح کرد: کانون‌های مساجد با وجود سلاح فرهنگ و هنر، بهترین بستر برای پرورش نسل جوان هستند که ما باید در این زمینه، بیشتر از گذشته فعالیت داشته باشیم.

 

کد خبر 1222599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha