نیروی انتظامی تامین کننده امنیت در جامعه است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: نیروی انتظامی تامین کننده امنیت در جامعه است و در خدمتگذاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «حجت‌الاسلام سید حسین حسینی» ظهر سه شنبه (۱۹ مهرماه) در دیدار  با فرماندهان انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، اظهار کرد: تمامی اقدامات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها در سایه امنیت مقدور است و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی هست.

 

 

رئیس کل دادگستری کردستان افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تامین امنیت در جامعه تلاش می‌کنند و با افرادی که در جامعه سعی می‌کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی در جریان کنترل اغتشاشات اخیر بر برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی از این به بعد با این دسته از افراد که موجب رعب و وحشت سایر همشهریان در استان می شوند برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

 

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان همچنین در دیدار با فرمانده مرزبانی کردستان نیز ضمن تبریک این هفته ، به مرزی بودن و حساسیت ویژه استراتژیکی این استان در سطح کشور اشاره کرد و  عنوان کرد: هر دو مجموعه قضایی و انتظامی درک صحیحی از وظایف خود دارند و هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان هستند.

 

 

در ابتدای این جلسه سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان به نقش دستگاه قضایی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و اظهار داشت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجبات امنیت و آسایش مردم را فراهم خواهد کرد.

 

 

در پایان این دیدارها لوح تقدیری به پاس تلاش‌های نیرو‌های پرتلاش و زحمتکش انتظامی به نیابت از تمامی آن‌ها از سوی رئیس کل دادگستری استان کردستان تقدیم سردار آزادی فرمانده انتظامی استان و سرهنگ سپهری فرمانده مرزبانی استان شد.

کد خبر 1222654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha