ایمان و معنویت مهمترین ابزار ملت ایران در برابر توطئه دشمنان است

پناهیان گفت: ایمان و معنویت مهمترین ابزار ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان است و برای همین هست تا به امروز نتوانسته اند در کشورمان مسلط شوند و فتنه های دشمن برای تضعیف روحیه قشر جوان و دور کردن آنها از معنویت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی پناهیان» امروز (19 مهرماه) در همایش «نماز، نور چشم من» با حضور دانش آموزان دختر پس اقامه نماز ظهر و عصر در امامزاده سید صدرالدین (ع) گفت: ارزش و جایگاه بانوان در جهان اسلام را پیامبر مکرم اسلام (ص) برای همه جهانیان تعریف کرد و زمانی که زنان به عنوان برده شمرده می شد و حتی دختران زنده به گور می شد حضرت محمد (ص) به پای دختر و همسر بلند می شد و آنها را تکریم می کرد و این اولین حرکت برای ارزش گذاری به بانوان در سطح جهان اسلام شد.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: ایمان و معنویت دو موتور محرک 8 سال جنگ بود که امروز مورد تعرض قرار می گیرد چون دشمنان می دانند که این دو مسئله اعتقادی می تواند مانع اجرای توطئه های شوم آنها در منطقه شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: دشمنان حجاب و عفاف در سطح جامعه را هدف قرار داده اند تا معنویت و ایمان را از جامعه ایران بگیرند تا بتوانند بر ایران اسلامی مسلط شوند و این وقایع روزهای اخیر را به وجود آورده اند.

 

پناهیان تاکید کرد: تضعیف بنیان خانواده از دیگر مواردی است دشمنان برنامه ریزی برای نابودی آن دارند تا سبک زندگی اسلامی را هدف قرار دهند و موجب سرافکندگی و سرخوردگی جامعه شوند.

 

وی اظهار داشت: همه به چشم در دوران دفاع مقدس شاهد بودند که برخی از شهدا از جمله شهید «محمد رضا شفیعی» پس از 16 سال اسارت جسدش وقتی به کشور بازگشت سالم بود، پیکر ایشان متلاشی نشده بود و زمانی که از خانواده اش پرسیده شد گفتند که این شهید نماز شب را ترک نکرده بود و زیارت عاشورا را به طور روزانه قرائت می کرد و در ذکر مصیبت امام حسین (ع) اشک می ریخت، همین صحنه ها را آمریکایی ها دیدند که امروز توطئه برای قشر جوان دارند که آنها را از ایمان و معنویت دور نگه دارند.

 

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: ایمان و معنویت مهمترین ابزار ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان است و برای همین هست تا به امروز نتوانسته اند در کشورمان مسلط شوند و فتنه های دشمن برای تضعیف روحیه قشر جوان و دور کردن آنها از معنویت دارند.

 

کد خبر 1222660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha