دشمن از شتاب خدمت رسانی در ایران بیم دارد

ناصحی مقدم با بیان اینکه شتاب خدمت رسانی در کشور موجب بیم دشمنان شده است، گفت: به همین جهت تلاش دارند برای کشور مشکل ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از  زنجان، ناصحی مقدم ظهر امروز در جلسه شورای شهر زنجان با بیان اینکه شتاب خدمت رسانی در کشور موجب بیم دشمنان شده است، گفت: به همین جهت تلاش دارند برای کشور مشکل ایجاد کنند.

 

 

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه انقلابیون سال ۵۷ هیچگاه به دنبال آسیب زدن به مردم نبودند، افزود: امروز عده ای با کوچکترین اغتشاش به اموال عمومی صدمه می زنند، اینها هیچگاه اعتراض نیست؛ قطعا مشخص است که به دنبال تجزیه ایران هستند.

 

 

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش های پلیس در برقراری امنیت، اظهار داشت: طی یک ماه گذشته نیروهای انتظامی زحمات زیادی برای امنیت کشور کشیدند.

 


ناصحی مقدم تصریح کرد: هیچ کس از فوت مهسا امینی در محل گشت ارشاد خوشحال نشد و همه به دنبال پیگیری حادثه بودند ولی عده ای این موضوع را دستاویزی برای اغتشاش قرار دادند.

 

 

وی بابیان اینکه اغتشاشگران و تفاله های رژیم سابق که پشت این جریان هستند، هیچکدام دلسوز مردم ایران نیستند، گفت: اینها سعی دارند از این آب گل آلود ماهی بگیرند.

 


رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه کشور از این اتفاق نیز به خوبی عبور خواهد کرد، افزود: ما و همه مسوولان اجرایی در این شرایط وظیفه خدمت رسانی خود را باید به نحو مطلوب انجام دهیم.

کد خبر 1222712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha