مجموعه « پیامبر مهربانی» رونمایی می شود

مجموعه سه جلدی « پیامبر مهربانی» نوشته مصطفی خرامان در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، هفته ملی کودک ، 16 مهر همزمان با روز جهانی کودک  با شعار «حال خوش کودکی ، رنگ خوش زندگی»در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون آغاز شد.به مناسبت این هفته برنامه های متنوع در حوزه های فرهنگی، هنری و دینی در سراسر کشور برگزار می شود.

 

مجموعه سه جلدی « پیامبر مهربانی» با عنوان‌های «شاهزاده‌ای از ایران»، «پسری از کلب» و «مردی از ربذه» نوشته مصطفی خرامان چهارشنبه 20 مهر همزمان با پنجمین روز از هفته ملی کودک  در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون رونمایی می‌شود.

 

این مجموعه سه جلدی برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است و کحمد علی عدیلی تصویرگری آنرا انجام داده است.

 

مصطفی خرامان، نویسنده نام آشنای عرصه کودک و نوجوان است.چتر شکسته، عروس دریا، هفت دقیقه به شلیک، ابوذر غفاری، پسری از کلب، بچه های کارون، سلمان فارسی، کلاه حصیری،سنگ و شیشه ، آرزوی سوم،خانواده دکتر قلندری و به جای دیگری از جمله آثار این نویسنده است.

 

اداره کل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت «هفته ملی کودک» برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. آشنایی با مراحل انتشار کتاب از جمله این برنامه هاست. بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه انتشارات کانون از نزدیک در جریان چگونگی مراحل تولید یک کتاب قرار گیرند.

 

گفتنی است، نمایشگاهی در مرکز آفرینش‌ های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب از ساعت 9 تا 18 در هفته ملی کودک در حال برگزاری است. در این نمایشگاه برنامه های مختلف، متنوع و جذابی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است. کارگاه تصویرگری، میز بازی بندک، میز بازی سازه هندسی، میز بازی‌ های رومیزی سیمرغ، اجرای مسابقه جدول کلمات متقاطع، لغات انگلیسی، نقاشی برای کودکان، اجرای تئاتر و نقالی، دیدار با نویسندگان، تصویرگران و شاعران، معرفی کتاب، آشنایی با مراحل تولید کتاب، قصه گویی، آموزش فیلم برداری و ساخت انیمیشن، نمایش عروسک های نمدی، شعرخوانی و ارایه محصولات کانون از جمله برنامه های این نمایشگاه است.

 

لازم به ذکر است، برنامه ‌های هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از ۱۶ تا ۲۲ مهر در مرکز آفرینش‌ های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران و دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می ‌شود.

کد خبر 1222721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha