شبکه سازی مهمترین دستاورد کانون های فرهنگی هنری مساجد است

موسوی شبکه سازی را مهمترین دستاورد کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و گفت: محصول نخست کانون ها، اعتماد کردن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، « سید محمدرضا موسوی » در آیین آغاز به کار دوره آموزشی سفیران ولایت که با حضور 110 نفر از رابطین و سرشبکه های منطقه ای کانون های فرهنگی هنری مساجد در اردوگاه شهید دستغیب در شیراز برگزار شد، شبکه سازی را مهمترین دستاورد کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و گفت: محصول نخست کانون ها، اعتماد کردن است.

 

وی برخورداری از نیروی انسانی دغدغه مند و متدین و نخبه را از دیگر ویژگی های برجسته کانون های مساجد ذکر کرد و افزود: اعضای کانون ها باید بدانند که مخاطب آنها محدودیت جغرافیایی ندارد همانند سرود سلام فرمانده به دلیل آنکه همراه با فکر و باور بود، تا جایی که ظرفیت فهم موضوع داشت تکرار و جهانی شد.

 

عضو شورای شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه طرح های ارائه شده از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد باید دارای عقبه مطالعاتی باشد، عنوان کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند دارای باور باید در اولویت برنامه های کانون ها قرار گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه رسانه، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه در معرفی فعالیت های کانون ها تاکید کرد و گفت: کانون ها باید کار را تا انتها دنبال کنند.

 

گفتنی است؛ دوره آموزشی سفیران ولایت شامل برگزاری گعده های شهرستانی به منظور فراهم نمودن فضا برای ارائه ایده ها و طرح های رابطین منطقه ای و مدیران کانون ها، برگزاری کارگاه های شبکه سازی، کارآفرینی، تولید خبر، قرآنی، سرود، تئاتر و تربیت با بهره گیری از اساتید استانی، زیارت امامزادگان شاه چراغ و سید علاء الدین حسین(ع) است که از امروز آغاز شده و تا جمعه 22 مهر ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

کد خبر 1222758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha