انعقاد تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با خیریه کشوری مکسا

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با خیریه کشوری مکسا تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با حضور  «نورالدین سلطانیان»، مشاور اجرایی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، «محمد جهانگیری»، مدیرعامل خیریه مکسا در کشور، محمد حیدری معاون درمان، «همایون ناجی» مدیر خیریه مکسا اصفهان  و عریضی مشاور رییس دانشگاه در امور خیرین و مشارکت های اجتماعی تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با خیریه کشوری مکسا انعقاد شد.

 

در ابتدای جلسه سلطانیان به اقدامات ارزشمند و خیرخواهانه در اصفهان اشاره نمود و افزود: خیرین سلامت استان  اصفهان جزو خیرین دلسوز و سرآمد کشور می باشند و زبان ما گویای قدردانی این همه مساعدت نیست.

 

سپس  جهانگری ضمن تشریح فعالیت ها و خدمات تخصصی مکسا در حوزه خدمات طب حمایتی و تسکینی در کل کشور و دانشگاههای سراسر کشور، اظهار نمود: این دیدار می تواند جهت همکاری بیشتر فعالیت فی ما بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیریه مکسا باشد.

وی افزود: تفاهم نامه ی همکاری راه اندازی مرکز مراقبت های حمایتی و تسکینی سرطان فی ما بین موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مراکز منتخب دانشگاههای علوم پزشکی به امضاء طرفین رسیده و مقرر شده است در هر حوزه دانشگاهی هیأت عامل تشکیل تا در راستای توسعه و ارائه خدمات فراگیر در چهارچوب تفاهمات بین دانشگاه و موسسه خیریه بخوبی انجام پذیرد.

 

همچنین با هماهنگی حیدری، معاون درمان اعضای هیأت عامل مشخص و سپس مجموعه هیأت عامل و اعضای اصلی موسسه مکسا با شیرانی، ریاست دانشگاه  علوم پزشکی اصفهان دیدار و از رهنمودهای ایشان پیرامون لزوم همکاری و همراهی کلیه موسسات خیریه فعال در حوزه سرطان بهره مند شدند.  

 

 

کد خبر 1222759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha