محور ارتباطی لردگان به ایذه تا ۲ سال آینده بهره‎برداری می شود

ربیعی از اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار به چهارخطه شهرکرد به بروجن به ایذه خبر داد و گفت: قطعه لردگان به ایذه ظرف ۲ سال آینده بهره برداری می شود.

«حمید ربیعی» در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان ۷۵۰ میلیارد تومان به محور شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه اختصاص یافت.

 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: محور شهرکرد به بروجن به لردگان یکی از مهمترین و پرترددترین محورهای ارتباطی استان به شمار می‌رود و استان‌های فلات مرکزی را به استان‌های جنوبی متصل می‌کند و بخش عظیمی از ناوگان حمل و نقل سنگین و ترانزیتی کشور از این محور عبور می‌کند.

 

ربیعی تصریح کرد: اهمیت این محور ارتباطی سبب شد تا در سفر رئیس جمهور به استان اعتبار قابل توجهی برای آن مصوب شود تا با جذب آن یکی از حادثه‌خیز ترین محورهای ارتباطی استان ایمن‌سازی می‌شود.

 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای چهارخطه شهرکرد به بروجن به لردگان ۴۵۰ میلیارد تومان و برای قطعه دوم «بروجن به لردگان» ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

 

ربیعی خاطرنشان کرد: قطعه شهرکرد به بروجن به جز ورودی و خروجی شهر سفیددشت و ورودی شهر فرادنبه تکمیل شده و در محور بروجن به لردگان نیز تونل‌های کره بس به طول ۶ کیلومتر باقی مانده است.

 

کد خبر 1222798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha