لزوم افزایش سطح تعاملات پایگاه های مقاومت بسیج با کانون های مساجد

طاهری به گسترش سطح تعاملات پایگاه های مقاومت بسیج با کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: این امر با امضای میثاق نامه همکاری بیش از پیش گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، «مسلم طاهری» در دیدار با مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری که به مناسبت ۱۹ مهرماه برگزار شد، اظهار داشت: سطح تعاملات پایگاه های مقاومت بسیج با کانون های فرهنگی هنری مساجد باید رو به افزایش باشد.

 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت هم زمان بچه های مسجد در کانون و بسیج مسجد اظهار کرد: تعامل کانون مسجد و بسیج عامل مهمی برای موفقیت هر دو ارگان و در نهایت ارتقا فعالیت های مسجد است.

 

وی ابراز کرد: هماهنگی و تعامل پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیار ارزشمند است که نتیجه آن رونق بیشتر مسجد می شود.

 

طاهری تصریح کرد: از کمک ها، ظرفیت ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق اجرای طرح محله اسلامی که در پایگاه های مقاومت بسیج در حال انجام است، استقبال می کنیم.

 

وی به برگزاری نمایشگاه مشترک پایگاه های مقاومت بسیج با کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرده و افزود: این برای اولین بار در کشور است که نمایشگاهی در این سطح با همکاری متقابل برگزار شده است.

 

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ضمن موافقت با اجرای طرح های مشترک کارآفرینی با کانون های فرهنگی هنری مساجد بر افزایش سطح همکاری های دوجانبه و همکاری های متقابل برای ارتقا و گسترش سطح فعالیت های فرهنگی هنری بچه های مسجد، تاکید کرد.

 

کد خبر 1222845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha