همایش آموزشی هیئات مذهبی کاشان برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: همزمان با هفته وحدت، همایش آموزشی مسئولین هیئات مذهبی با موضوع بررسی و تقویت وحدت اسلامی در کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته وحدت، همایش آموزشی مسئولین هیئات مذهبی کاشان به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: این همایش با موضوع بررسی و تقویت وحدت اسلامی و با حضور 70 تن از مسئولان هیئات مذهبی در سالن فرهنگسرای فیض کاشان برگزار شد.

 

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: در این نشست، حجت الاسلام احمد کوثری معاون علمی ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مدیر گروه علمی امت و تمدن، به تبیین وضعیت کنونی جهان اسلام و موقعیت فرق اسلامی در برابر چالش های فزاینده دنیای غرب و استکبار پرداخت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی ظرفیت بی نظیر و سرمایه عظیم نظام هستند، خاطر نشان کرد:  برگزاری دوره های آموزشی ویژه مسئولان هیئات مذهبی سبب ارتقای سطح علمی و بینش مهم ترین رکن هیئات مذهبی می شود.

 

بصیرتی ادامه داد: دشمنان به دنبال ایجاد چالش و انحراف در اهداف هيئت های مذهبی هستند، لذا هیئات مذهبی باید در برابر این توطئه دشمن هوشیار و  محور وحدت آفرینی در بین مسلمانان باشند.

کد خبر 1222857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha