یک میلیارد ریال وام ضروری قرض الحسنه به ایثارگران پرداخت شد

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: طی ۶ ماهه امسال، یک میلیارد ریال وام ضروری قرض الحسنه به ایثارگران این شهرستان پرداخت شد.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با توجه به نیاز جامعه ایثارگری و رفع بخشی از مشکلات و دغدغه های آنان، در 6 ماهه امسال، یک میلیارد ریال وام ضروری قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد به ایثارگران این شهرستان پرداخت شد.

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان با بیان اینکه در طول سال تسهیلات در حوزه های مختلف برای تعدادی از این قشر پرداخت می شود، عنوان کرد: در این راستا به 8 نفر از فرزندان جانباز هدیه ازدواج در مجموع کل به مبلغ 348 میلیون ریال پرداخت شده است.

 

رازقی با اشاره به حوزه پذیرش این بنیاد خاطرنشان کرد: در این خصوص برای تمامی والدین و جانبازان حقوق بگیر بنیاد که تحت بیمه عمر هستند 100 کارت حکمت شارژ شده که تا سقف 500 میلیون ریال می توانند از فروشگاه های رفاه خرید داشته باشند و با توجه به مبلغی که در کارت آنان شارژ می شود، ماهانه از حقوقشان کسر خواهد شد.

 

وی با اشاره به سایر اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان طی مدت زمان یاد شده، اضافه کرد: برگزاری 9 یادواره شهدا (شهید محمد رضایی، طلاب، ارتش، مدافع حرم، شهدای فتح خرمشهر، شهدای 15 خرداد، 7 تیر، کارمند و شهدای آزاده)، 24 یادبود شهدا در حسینیه، تجلیل از آزادگان، شهدا، خانواده مدافع حرم و تعویض و به روزرسانی 75 تابلوی سطح شهر و بنرها و رنگ آمیزی از جمله کارهای انجام شده در بخش فرهنگی بوده است.

 

 به گفته وی شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت در دوران دفاع مقدس ۶۳۷ شهید و دو هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده و ۱۰۴ آزاده دارد.

کد خبر 1222871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha