توزیع چهار هزار بسته تحصیلی در استان مرکزی

فرامرزی از تهیه و توزیع چهار هزار بسته حمایت تحصیلی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در بین نیازمندان توسط بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ پاسدار «سعید فرامرزی» با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه برای محصلین مناطق محروم و ولی نعمتان انقلاب، ضمن تقدیر از همدلی و مشارکت گسترده در دستگیری از نیازمندان گفت: دستگیری از نیازمندان و محرومین از دستورات دین مبین اسلام و کلام بزرگان است که همگان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه بسیج در سال های اخیر در راستای دستگیری از نیازمندان فعالیت های گسترده ای را انجام داده است، افزود: این کمک ها و خدمات که در بخش های مختلف بوده، به همت گروه های جهادی انجام شده است.

 

وی با اشاره به تهیه و توزیع چهار هزار بسته حمایت تحصیلی، افزود: این بسته ها به ارزش ۱۶ میلیارد ریال بوده که امسال در این استان توزیع شده است.

 

این مقام مسئول هدف از تهیه و توزیع این بسته ها را برقراری عدالت آموزشی و حمایت از تحصیل فرزندان خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت دانست.

 

سرهنگ فرامرزی خاطر نشان کرد: بسته های تهیه شده به مناسبت  آغاز سال تحصیلی توسط سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از محل کمک های خیرین، اعتبارات سازمان بسیج و حمایت های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با بیان اینکه این بسته ها شامل کوله مدرسه، جامدادی همراه با تعدادی خودکار، دفاتر مشق و نقاشی و ابزار اندازه گیری است، ادامه داد: جامعه هدف دریافت کننده این بسته های حمایتی توسط بسیج سازندگی شهرستان های استان، با کمک کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شده و این بسته ها با رعایت کرامت انسانی این افراد در سطح شهرستان توزیع شد.

کد خبر 1222918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha