هنرمندان بهترین ابزار بر مدیریت افکار عمومی هستند

بهرام مسلمی مهنی گفت: هنرمندان بهترین ابزار بر مدیریت افکار عمومی هستند و مقام معظم رهبری در سفر به جنوب کرمان، تاکید بر انجام فعالیت های همه جانبه در حوزه فرهنگ داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۰ مهرماه) آئین افتتاح نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت برگزار شد.
 
«بهرام مسلمی مهنی» در این مراسم، گفت: آنچه که امروز مشاهده می کنید نتیجه همگرایی و هم افزایی دستگاه قضا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و موسسه سفیران جنوب و مردم است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: دولت مردمی در راستای تلاش در حوزه فرهنگ، اجرای برنامه های فرهنگی را به نمایندگی موسسات فرهنگی محول کرده است.
 
وی بیان کرد: این جشنواره با حمایت اداره کل ارشاد همکاری موسسه فرهنگی هنری سفیران جنوب، دستگاه قضایی شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.
 
مسلمی مهنی ابراز کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تفاهم‌ نامه همکاری بین دستگاه قضایی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان منعقد شده است و امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره هایی اقدامات ارزشمندی در کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: هنر تاثیر بسزایی در مدیریت افکار عمومی دارد و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص تاکید زیادی دارند.
 
وی هنرمندان را بهترین ابزار بر مدیریت افکار عمومی قلمداد کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سفر به جنوب کرمان، تاکید بر انجام فعالیت های همه جانبه در حوزه فرهنگ داشتند.
 
مسلمی مهنی نگرش دستگاه قضا را مردمی خواند و تصریح کرد: دستگاه قضا پیشگام کاهش آسیب های اجتماعی است چرا که نگاه آن در وهله نخست اصلاح است.
کد خبر 1222920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha