تحقق افزایش کیفیت محصولات  سرلوحه کار استاندارد باشد

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه تحقق افزایش کیفیت محصولات سرلوحه کار استاندارد باشد، گفت: بالاترین نقش استاندارد، سلامتی افراد جامعه و رونق بخشیدن به اقتصاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان اداره استاندارد ایلام، ضمن تبریک هفته استاندارد و تقارن آن با هفته وحدت و همچنین رضایت مندی از عملکرد این اداره کل، با اشاره به نقش مهم استاندارد در جامعه، اظهار کرد: بالاترین نقش استاندارد، سلامتی افراد جامعه و رونق بخشیدن به اقتصاد است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد در تولید محصولات مورد نیاز مردم، منافع کوتاه مدت شخصی خود را به منافع بلند مدت جامعه ترجیح می‌دهند و در این راستا باید توجه ویژه ای بر نظارت های مورد نیاز در راستای توجه  کارگاه های تولیدی به  مقوله استاندارد داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم به دنبال کالای با کیفیت هستند، گفت: سازمان استاندارد باید با موازی سازی و قرار دادن کیفیت به عنوان سرلوحه کار خود و رقابت با کالاهای خارجی اعتماد را بین تولیدکنندگان و خریداران ایجاد کند.

 

امام جمعه ایلام با اعلام رضایت از نداشتن کالای مرجوعی در حوزه صادرات ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم تمام دستگاه‌های مرتبط در حوزه استانداردسازی و ترویج فرهنگ این مهم، به لحاظ تأمین سلامت و ایمنی مردم و جامعه بیش از پیش تعامل و همکاری با این اداره کل داشته باشند.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار خانم همتی، مدیرکل استاندارد ایلام گزارشی از اهم فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های سازمان ملی استاندارد ارائه کرد.

کد خبر 1222924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha