برگزاری کلاس‌های آموزش و تفسیر قرآن برای خانم‌های خانه‌دار در سقز

رشیدزاده از برگزاری کلاس‌های آموزش و تفسیر قرآن برای خانم‌های خانه‌دار در سقز خبر داد.

دیاکو رشیدزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: کانون فرهنگی تبلیغی زانست در سال ۹۷ بعد از اخذ مجوزهای لازم ازاداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز با مدیریت اینجانب شروع به فعالیت کرد،این مجموعه در حال حاضر دارای ۳۰۰ عضو فعال در تمامی رده های سنی می باشد.



مسئول کانون فرهنگی زانست شهرستان سقز افزود: از شاخص‌ترین فعالیت‌های این مرکز برگزاری کلاس‌های آموزش و تفسیر قرآن برای خانم‌های خانه‌دار و بدون تحصیلات دانشگاهی یا ابتدایی _ برگزاری اردوهای فرهنگی و بازدید از مکان‌های مقدس دینی ویژه کودکان بی‌بضاعت و برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای زنان و مردان جوان است.


رشیدزاده در خصوص ارتباط این کانون فرهنگی با مساجد گفت: با توجه به هم سویی اهداف مراکز فرهنگی و تبلیغی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی با مساجد کشور همبستگی و وحدت مناسب و قابل توجهی بین این دو مرکز وجود دارد به ویژه اینکه ظرفیت و امکانات این مراکز فرهنگی تبلیغی تاحدی گسترده تر از مساجد است.



وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت مراکز زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی این کانون‌ها فاقد درآمد یا برخورداری از امکانات ویژه‌ای جهت پیشبرد اهداف خود هستند به ویژه در زمان ایام کرونایی به دلیل هزینه‌دار بودن بسیاری از فعالیت‌های ذکر شده این کانون‌ها با مشکلات عدیده‌ایی مواجه شدند.

کد خبر 1222964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha