تعاونی های مسکن ادارات و سازمان ها، حمایت می شوند/ تمامی اقشار جامعه باید خانه دار شوند

عبداللهی با اشاره به اهمیت اجرای نهضت ملی مسکن گفت: تعاونی های مسکن اداره ها و سازمان ها برای تمامی اقشار جامعه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست قرارگاه مسکن استان که چهارشنبه ۲۰ مهر در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: نهضت ملی مسکن راهی برای خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است،

 

استاندار البرز افزود: به عنوان خدمتگزاران مردم خود را در قبال تعهدات گذشتگان نیز مسئول می دانیم و درصدد هستیم تا زیرساخت های مورد نیاز و مطالبه مردم در مسکن های مهر استان را مهیا کنیم.

 

وی ادامه داد: با تجربه ای که از مسکن های مهر بدست آورده ایم در نهضت ملی مسکن از ابتدا با حساسیت ویژه ای برای استحکام بناها و تامین سرانه ها، ورود کرده ایم.

 

عبداللهی گفت: اکنون نیز با راه اندازی قرارگاه مسکن در استان، بدنبال بررسی و اجرای اقدامات ویژه جهت تامین مسکن مردم بخصوص اقشار کم درآمد جامعه هستیم.

 

وی افزود: از سوی دیگر ضرورت دارد که تعاونی های مسکن در بخش های خصوصی و دولتی راه اندازی شوند تا با حمایت های لازم به خانه دار شدن، نزدیک شوند.

 

استاندار البرز گفت: حل مشکلات و موانع تعاونی ها را با اهتمام و جدیت دنبال می کنیم چراکه مردم نباید چنین فرصت هایی را از دست بدهند.

 

 

کد خبر 1222968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha