توزیع ۱۰۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندران

سردار مسلمی از توزیع ۱۰۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندران خبر داد و گفت: طی سه سال همه گیری کرونا در راستای تحقق منویات رهبری برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی ۶۷۰میلیارد تومان کمک مومنانه در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردارسیاوش مسلمی امروز(۲۰مهر) در نهضت سراسری کمک مومنانه سپاه کربلا که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی،رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و سایر مسئولین کشوری و لشکری و به مناسبت هفته وحدت و با توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان آغاز شد ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و میلاد رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: دستگاه های اجرایی حمایتی استان مازندران برای دستگیری از محرومین و محرومیت زدایی هم افزایی بسیار خوبی با سپاه کربلا دارند.

فرمانده سپاه کربلا به مناسبت هفته وحدت ۱۰۰هزار بسته معیشتی در استان توزیع خواهد شد،‌گفت: همه دستگاهای اجرایی استان برای ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی زیر بیرق جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.

 

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۹در راستای تحقق منویات رهبری برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی با هدف دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونانی یک میلیون و ۲۳۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد،‌افزود: برای تهیه این کمک های مونانه ۲۳۴میلیارد تومان هزینه شده است.

 

 سردار مسلمی از توزیع ۴۸۰هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۹۴میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰خبر داد و گفت:‌ امسال نیز تاکنون ۴۵۷هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۲۹میلیارد تومان به نیازمندان کمک مومنانه ارائه شد.

 

وی یادآورشد: طی سه سال ۶۷۰میلیارد تومان کمک مومنانه از سوی بسیج و سپاه کربلا بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد خبر 1222979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha