بی بی سی برنامه های خود را رها کرده و علیه ملت ایران توطئه می کند

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به توطئه ها و برنامه ریزی های دشمنان در ابعاد مختلف و فضای مجازی گفت: بی بی سی برنامه های خود را رها کرده و علیه ملت ایران توطئه می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه دوره بصیرت کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اساس و پایه موفقیت یک مرد یک همسر فداکار و دلسوز است، گفت: اگر یک فرد همسر خوبی نداشته باشد، نمی تواند در کار و زندگی موفق باشد. تمام سختی های زندگی مانند تربیت فرزندان و مدیریت خانواده در نبود مردان بر عهده همسران است.

 

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش زنان در ایجاد آرامش فکری و روحی در خانواده خاطرنشان کرد: اگر همسران شما آرامش فکری و روحی داشته باشند می توانند فرزندان بسیار خوبی تربیت و به جامعه تحویل دهند، فرزندانی که تحویل جامعه می شوند اساس و پایه موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد جوانانی هستیم که در حال انجام کارهایی هستند که این اقدامات به صورت هیجانی انجام می شود و اگر بعدا کلاه خود را قاضی کنند، خواهند گفت که این رفتار آنها هیجانی بوده است.

 

وی با بیان اینکه مشکل جامعه امروز ما حجاب نیست با اشاره به بیانات رهبر انقلاب تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند این جوانان هیجانی هستند. اصلا مشکل ما در حجاب نیست و تاکید کردند که دنیا دست به دست هم دادند و در حال شانتاژ خبری هستند.

 

وی ادامه داد: امروز می بینیم شبکه های بی بی سی قریب به 25 روز است که تمام برنامه های خود را بر زمین گذاشته و به موضوع ایران و اغتشاشات می پردازند.

 

وی گفت: شما آقایان موفق بدانید که داشتن همسر خوب موجب موفقیت شماست؛ پس احترام و تکریم خانواده وظیفه شما و واجب است.

 

وی یادآور شد: امروز برخی جوانان تحت تاثیر عوامل بیرونی و فضای مجازی قرار گرفته اند که البته این افراد محدود هستند.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز آنها هیجانی عمل می کنند. وظیفه خانواده ها این است که آنها را نسبت به توطئه های دشمنان آگاه کنند. امروز شبکه های بی بی سی برنامه های معمول خود را رها کرده و تمام تلاش خود را برای توطئه علیه ملت ایران به کار می گیرند. 

کد خبر 1222980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha