وحدت و دوستی بین مسلمانان باعث قدرتمندتر شدن آنان می شود

حجت الاسلام میرزایی،گفت: تنها وحدت و دوستی میان مسلمانان است که می‌تواند آنان را شکست ناپذیر و قدرتمند کند.

جت‌الاسلام مجید میرزایی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری جشن‌های هفته وحدت در استان، گفت: امام خمینی رهبر فرزانه انقلاب، فاصله میان تاریخ ۱۲ ربیع الأول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات اهل سنت است تا تاریخ ۱۷ ربیع الأول که بنا بر روایات موجود در شیعه تاریخ میلاد رسول اکرم حضرت محمد (ص) است، را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرده اند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،افزود:اتحاد و یکپارچگی رمز موفقیت مسلمانان در سراسر جهان است. فرقی نمی‌کند که شما شیعه باشید یا سنی. این همدلی است که مسلمانان را در همه جای جهان به مدارج بالا می‌رساند.

 

وی خاطر نشان کرد: جشن‌های هفته وحدت با محوریت برپایی محافل قرآنی، سخنرانی، نمایشگاه و مسابقات قرآنی و فرهنگی برگزار و جشن‌های سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) در بقاع متبرکه با سخنرانی و مولودی‌خوانی همراه است.

 

حجت‌الاسلام میرزایی ،با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های وقف همزمان با هفته وحدت در جوار بقاع متبرکه، تصریح کرد: نمایشگاه عکس و پوستر در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه از آثار وقف برپا می‌شود. 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی  اوقاف و امور خیریه استان  کرمانشاه ،گفت:توسعه و ترویج فرهنگ وقف از موضوعاتی است که در جامعه اسلامی به آن تأکید ویژه‌ای شده  که در این راستا باید مردم هرچه بیشتر با برکات وقف آشنا شوند.

کد خبر 1223004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha