دیدار فعالان کانون های مساجد با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل

«مصطفی آمون» مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور جمعی از فعالان کانون های مساجد به مناسبت هفته فراجا با سرهنگ «جواد تقوی» فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (20 مهرماه) «مصطفی آمون» مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور جمعی از فعالان کانون های مساجد به مناسبت هفته فراجا با سرهنگ «جواد تقوی» فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل دیدار کردند.

 

در این دیدار، سرهنگ «جواد تقوی» گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر مسئله «جهاد تبیین» دارند باید دستگاه های فرهنگی ورود بیشتری در این مسائل داشته باشند تا شاهد خنثی سازی توطئه های دشمنان باشیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: کار فرهنگی همراه با معنویت اثربخشی بهتر در بین نوجوانان و جوانان دارد و بچه های مسجد در این زمینه توفیق بزرگی را کسب کرده اند.

 

وی اظهار داشت: ایجاد فضای معنوی برای نوجوانان و جوانان موجب افزایش توان تحلیلی آنها نسبت به موضوعات بصیرتی می شود و دشمنان به راحتی نمی توانند در اذهان این قشر نفوذ کنند.

 

در ادامه این دیدار، «مصطفی آمون» ضمن تبریک هفته فراجا و تقدیر از خدمات پلیس، ادامه داد: امروز فعالان کانون های مساجد حمایت خود را از پلیس اعلام می کند و از برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه سپاسگزاراند.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری واقع شد و آمادگی کامل برای همکاری در فعالیت فرهنگی با پلیس دارند.

 

وی اضافه کرد: البته سابقه همکاری بین نیروی انتظامی و کانون های مساجد در خصوص مسائل پیشگیری و آگاهی بخشی بوده و آمادگی افزایش همکاری ها در این زمینه ها هستیم.

 

آمون اذعان داشت: بچه های مسجد به ابزارهای نوین تبلیغی و ترویجی مجهز شده اند تا حضور نوجوانان و جوانان را در این پایگاه دینی افزایش دهند.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: البته در زمینه فعالیت های فرهنگی و مسئله تبیینی کارهای ارزشمند به همت کانون های مساجد در سطح محلات صورت می گیرد و حمایت از این برنامه ها ضروری است.

کد خبر 1223011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha