فعال شدن واحدهای تولیدی راکد لرستان، نماد بهره وری است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت تقویت برنامه ها در حوزه اشتغال و تولید، گفت: فعال شدن واحدهای تولیدی و صنایع راکد و نیمه فعال موجود لرستان نماد بهره‌وری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» امروز(20 مهر) در نشست شورای اداری لرستان که با حضور رییس سازمان بهره وری در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی مستمر برای تقویت تولید و اشتغال باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم باد با اشاره به شاخص های بهره وری، افزود: شایسته سالاری در حوزه بهره وری منجر به رشد و توسعه و تحقق برنامه ها خواهد شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توانایی افراد دانا و توانا در حوزه های مختلف بویژه بهره وری، بیان کرد: انتصاب و بکار گیری افراد توانا بستر تحقق پیشرفت و توسعه است.

 

حجت‌الاسلام  شاهرخی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت ها در استان لرستان، افزود: مدیریت آب و تجهیز شبکه آبیاری از اولویت های استان لرستان است.

 

وی تصریح کرد: استان لرستان جز پنج استان پر بارش کشور است، دراین استان  زمستان ها مشکل سیل و در تابستان خشکسالی وجود دارد، و این مهم نشان دهنده اهمیت وضرورت مدیریت آب در استان است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به مشکل صنایع راکد و تعطیل در لرستان، ابراز کرد:فعال کردن واحدهای تولیدی و صنایع موجود لرستان نماد بهره‌وری است.

 

وی با بیان اینکه اقدامات باید اساسی انجام شود، خاطرنشان کرد: باید برای ایجاد اشتغال جوانان تلاش کرد، چرا که برطرف کردن مشکل بیکاری کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

 

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال و تقویت تولید، ادامه داد: باید به فکر اشتغال فرزندان اقشار مختلف باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه افزایش حقوق برای کارکنان دولت مثبت ارزیابی می‌شود، ادامه داد: در ادامه این روند همچنین توجه به اقشار کم‌درآمد و بدون درآمد ضروری است.

کد خبر 1223033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha